Toon posts:

DIGI ISDN kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

voor een kennis van mij moet ik een P-200 (ja, ja ze bestaan nog) van een ISDN kaart voorzien. Die mensen hebben een DIGI (www.digieurope.com) ISDN kaart gekocht. Het probleem:

de kaart wil faxen, bellen koffie zetten (dat laatste is een grapje). Maar die @%$&%(# kaart wil |:( geen verbinding maken met een internet provider.

wat aanvullende informatie:
- CPU: P-200
- RAM: 24 mb
- HDD: 4 GB
- ISDN kaart: DIGI Datafire Micro 3.0

wie kan mij helpen

• Dikdoan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-06-2025

Dikdoan

Kijk, ik kan nog lopen

Het heeft te maken met hetvolgende. Wanneer een isdn kaart gaat faxen of bellen simuleert ie een modem. Dat stuk zit dus goed. Maar bij internetten gebruikt ie de isdn kanalen. Dia zijn niet goed geinstalleerd.
Kijk effe bij apparaat beheer of daar je isdn kaart goed geinstalleerd staat. Kan je bij het verbinding maken ook een first B channel selecteren om een verbinding te maken??

Tering wat een zooitje ;)

Zolang ie het blijft doen....

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in de eigenschappen van de inbelverbinding kijk (bij externe toegang) dan kan ik kiezen uit 2 B-kanalen, kijk ik in verbindings eigenschappen via M$ internet exploder dan kan ik maar 1 B kanaal kiezen. :? ik weet het niet meer. Ik heb al een op site van die gochems gekeken maar dat schiet ook niet echt op.