Auto Download IE

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• fly
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 19:27

fly

Live Is Just.........

Topicstarter
Hoi,

Ik weet niet wat ik heb gedaan maar als ik nu op een downloadlink in IE klikt. Download hij automatische naar Temp folder het en opened hij hem ook gelijk.
Dit wil ik dus niet... vroeger deed hij gewoon zo van naar waar je hem wilt gaan downloaden.
Heb honderd keren internet setting op default gezet enzo nix lukt. beetje gezocht hier en toen kwam ik erachter dat: Auto open file type
bij probleem ook zoeen had... alleen ik bij file-types weet ik niet welke ik moet hebben.. heb de hele lijst doorgezocht... (ik weet dat je ook save-as kan doen met rechtermuisknop maar ik wil weten hoe ik dit weer recht zet is ZEER irri!)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Je kan toch in die temp-folder kijken wat de extensie is, zodat je deze kan bewerken bij de instellingen in IE ?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dit lijkt me in de eerste plaats iets voor SA.

Wat voor bestanden download je bijvoorbeeld ?Als je een .mov downt dan zal Quicktime die meestal automagisch openen... en zo vele anderen.

Of is het een executable die je downt ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• fly

fly

Live Is Just.........

Topicstarter
pven schreef op 11 januari 2004 @ 23:01:
Je kan toch in die temp-folder kijken wat de extensie is, zodat je deze kan bewerken bij de instellingen in IE ?
Het is een .zip file
Ja maar waar kan ik dat doen??

[ Voor 7% gewijzigd door fly op 11-01-2004 23:04 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
fly schreef op 11 januari 2004 @ 23:03:
[...]

Het is een .zip file
Ja maar waar kan ik dat doen??
Dan kan je met de uitleg in Auto open file type toch de extensie ZIP bewerken? :?
Jaded schreef op 01 september 2001 @ 21:51:
Probeer dit eens:

In een map: View -> Folder Options -> File Types en dan kun je bij edit alles wijzigen
Wat is nu het probleem?

[ Voor 29% gewijzigd door pven op 11-01-2004 23:06 ]

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• fly

fly

Live Is Just.........

Topicstarter
Jah ik weet dat ik die .zip extensie kan bewerken maar in wat moet ik het bewerken?

• fly

fly

Live Is Just.........

Topicstarter
fly schreef op 11 januari 2004 @ 23:07:
Jah ik weet dat ik die .zip extensie kan bewerken maar in wat moet ik het bewerken?
La maar het is al opgelost... ik moest die .zip in nix laten openen dan vraag hij weer waar ik hem wilt opslaan... sjees heeft me uren gekost dit

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

WOS --> SA. Verder:

Je zegt totaal niets over OS of IE versie, dus ik ga even uit van NT5.x en IE6. Dan for the record: Windows verkenner -> options -> file types -> zip -> advanced -> confirm open after download aanvinken.

Maar omdat dit toch echt wel te vinden is en het al is opgelost, verplaats ik het met een slotje :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.