RTCW: G_spawn no free entities

Pagina: 1
Acties:

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Ik zit RTCW te spelen, krijg ik bij het level "baseout" opeens:

G_spawn error: No free entities

Dit gebeurt als ik net door de "gang" ben, en in 1 keer een hele hoop duitsers probeer te bewerken. ;)

Gen idee wat de fout beetekent, maar het enige dat ik kan doen is op exit klikken...en dan zit ik weer in het hoofdmenu. Fout is reproduceerbaar; overkomt me nu al een paar keer op hetzelfde punt
Iemand enig idee wat dit is en hoe het evt op te lossen is?

Hier even mijn config:
P4 3Ghz
1gb ram kingston PC3200
Radeon 9800 pro 128mb
2x WD 120GB in raid 0 (zal er wel niet me te maken hebben maar goed)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
SCHOP!;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
Nogmaals een schopje dan...ok ik weet tis een oud spel maar kan me nauwelijks voorstellen dat niemand anders dit ooit heeft gezien.

Lijkt me overigens stug dat mijn PC te weinig capaciteit heeft hiervoor...maar wellicht dat iemand anders daar een andere mening over heeft

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:38
Het enige wat ik met google kan vinden is dit, alleen zeggen ze daar dat er geen oplossing voor is. Als ik jou was zou ik dus gewoon proberen dat stukje te ontwijken ofzo.

There is no magic.

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
The Will schreef op 13 januari 2004 @ 15:47:
Het enige wat ik met google kan vinden is dit, alleen zeggen ze daar dat er geen oplossing voor is. Als ik jou was zou ik dus gewoon proberen dat stukje te ontwijken ofzo.
Da's leuk...alleen kom ik dus bij zoveel nazi's tegelijk terecht dat ik er wel doorheen MOET. Google had bij mij ook nog wat andere hits, maar daar werd ik eigenlijk niet veel meer wijzer van dan dat het vermoedelijk iets met het interne programmeerwerk te maken had.
Weet iemand uberhaupt wat dat G_Spawn is?

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-02 15:51

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

ik heb ooit ens een paar mappen gemaakt en meen me te herrineren dat de spawnpoints in die betreffende map fucked zijn, daar kun je zelf niet veel aan doen imho

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
CrankyGamerOG schreef op 14 januari 2004 @ 10:23:
ik heb ooit ens een paar mappen gemaakt en meen me te herrineren dat de spawnpoints in die betreffende map fucked zijn, daar kun je zelf niet veel aan doen imho
Dan kun jij me misschien ook wel uitleggen wat een spawnpoint :? is, en hoe ik daar evt omheen kom?

Pagina: 1