Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
SCHOP!;)
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Nogmaals een schopje dan...ok ik weet tis een oud spel maar kan me nauwelijks voorstellen dat niemand anders dit ooit heeft gezien.
Lijkt me overigens stug dat mijn PC te weinig capaciteit heeft hiervoor...maar wellicht dat iemand anders daar een andere mening over heeft
Lijkt me overigens stug dat mijn PC te weinig capaciteit heeft hiervoor...maar wellicht dat iemand anders daar een andere mening over heeft
Het enige wat ik met google kan vinden is dit, alleen zeggen ze daar dat er geen oplossing voor is. Als ik jou was zou ik dus gewoon proberen dat stukje te ontwijken ofzo.
There is no magic.
Da's leuk...alleen kom ik dus bij zoveel nazi's tegelijk terecht dat ik er wel doorheen MOET. Google had bij mij ook nog wat andere hits, maar daar werd ik eigenlijk niet veel meer wijzer van dan dat het vermoedelijk iets met het interne programmeerwerk te maken had.The Will schreef op 13 januari 2004 @ 15:47:
Het enige wat ik met google kan vinden is dit, alleen zeggen ze daar dat er geen oplossing voor is. Als ik jou was zou ik dus gewoon proberen dat stukje te ontwijken ofzo.
Weet iemand uberhaupt wat dat G_Spawn is?
ik heb ooit ens een paar mappen gemaakt en meen me te herrineren dat de spawnpoints in die betreffende map fucked zijn, daar kun je zelf niet veel aan doen imho
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Dan kun jij me misschien ook wel uitleggen wat een spawnpointCrankyGamerOG schreef op 14 januari 2004 @ 10:23:
ik heb ooit ens een paar mappen gemaakt en meen me te herrineren dat de spawnpoints in die betreffende map fucked zijn, daar kun je zelf niet veel aan doen imho
Pagina: 1