| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
De AMD K6 wordt van nature al errug warm. Zeg maar: alvast ge-oc-ed door AMD. Er valt meestal nog maar weinig uit te persen. 50Mhz ofzo...
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Da's kut. 500mhz haddik al eens gehaald met de standaard coolmaster koeler erop. Heb iemand noggun Celly + mobo liggen voor niet al te duur (fuck niet upgraden, gewoon wel doen
)
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Dat orbje met wat goeie koelpasta, je core voltage flink opdrijven naar 2,6 of 2,7 of zo en dan kan dat misschien nog best wel eens lukken ja.
Ik was dat in ieder geval wel van plan met m'n secondary puter.
Dus.
Ik was dat in ieder geval wel van plan met m'n secondary puter.
Dus.
Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?
Golden Orb moet ik dan hebben toch?
Nu ik er eens over nadenk kun je beter geen Orb kopen, die hebben namelijk een klein rond raakvlak met de processor en zo'n k6 heeft een groot vierkant metalen oppervlak om te koelen. Je kan beter een Spire MA324-15 nemen dan. Ben je ook nog goedkoper uit.Op maandag 11 december 2000 16:51 schreef TheRitz het volgende:
Golden Orb moet ik dan hebben toch?
Dus.
Die Spire die jij noemt is voor de Duron. Deze is voor de K6-2: 5B10B3
Die spire die ik noem kan volgens mij ook gewoon op een Socket 7 (anders vallen mijn plannetjes mooi in duigen eigenlijk).
Dus.
Dus.
Pagina: 1