Toon posts:

simpel BPM programma gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Whasgood allemaal,

ik zoek het volgende (ik weet niet of het wel bestaat ???) :

een prog. waarmee je een groot aantal mp3 trax kan laden (batch processing).....en dat programma bepaalt dan voor elke mp3 het BPM (Beat Per Minuut)....en nu het belangrijkste ,ik wil dat het programma dit als tag in het mp3 bestand vastlegd....zodat je net als bijvoorbeeld op tijd, artiest, titel, album................. je kan sorteren op bpm.

Zou handig zijn als dit er was..... toch?

Heeft iemand een tip voor me.......alvast bedankt.

MVG PIOgrande

Verwijderd

Atomix MP3 heeft zoiets wat jij wil, je kunt in een soort verkenner sorteren op BPM. Verrekt handig...

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
BPM Studio heeft die functie ook en kan ook zelf audio sync zetten en mixen

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• DJ-R
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-05 22:03
Het is dan wel 2 jaar later dan de start van dit topic, maar ik ben op zoek naar precies hetzelfde.

over de "On-the-fly automatic BPM calculation" van atomix ben ik niet echt te spreken (zeker niet bij RnB nummers, house valt nog wel mee) en heb ook nog niet kunnen vinden waar en hoe ik automatisch de bpm in de id3tag krijg. De bpm-meting moet eigenlijk net zo nauwkeurig (en rustig) zijn als op een pioneer cdj1000mk2 en niet ergens tussen de 90 en 140 zweven .

BPMstudio heeft volgens de site een "Automatische BPM teller en interne BPM database" daar heb ik dus ook niks aan.

wie heeft de gouden tip?

• DJ-R
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-05 22:03
niemand?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

DJ-R, ik denk dat het makkelijker is als je even een nieuw topic opent. Daarnaast biedt Google nog misschien wat nuttige antwoorden/programma's. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.