Bookmarks bar in Firebird 0.7 is leeg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 08:34
De bookmarks balk in Firebird is bij mij op de een of andere manier leeg. Als ik er een bookmark naartoe sleep, dan blijft ie leeg.

Weet iemand wat er aan de hand is en hoe het verholpen moet worden?

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke OS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Daar heb ik ook al meerdere malen last van gehad..gruwelijk irritant lemme tell ya :/
Zowel opnieuw invoeren op de "bookmark toolbar" of het importeren van de bookmarks.html werkte niet.
Wat ik heb gedaan is (aangezien ik 2 pc's had met op elke FB geinstalleerd) de user dir kopieren en plakken, waardoor de bookmarks en de functionaliteit weer terug kwamen. Imho een zeer irritante bug, waar ze van mij wel eens naar mogen kijken. Je kan proberen om een nieuwe user aan te maken, maar dan ben je wel je geinstalleerde plugins kwijt (2e verbeterpuntje voor FB, aparte dir daarvoor die je kan bewaren) Mijn tip is dan ook als je een goed werkende FB hebt, om even je user dir te backuppen.

[ Voor 16% gewijzigd door 2Dutch op 12-01-2004 00:57 . Reden: bedtijd :P ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
schopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Iets als http://forums.mozillazine...aaaca1f3fb1e51b1de5455a25 kan misschien helpen (zie post van Fri 17th Oct 2003 2:35pm)?

Als je op Mozillazine.org forums zoekt (alleen in FB gerelateerde topics, op iets als "bookmark toolbar empty") zie je dat een hoop mensen hier problemen mee hebben. Er wordt ook gezegd dat het deleten van prefs.js een oplossing is, maar of je daar bij van wordt?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Molybdenum schreef op 11 januari 2004 @ 21:32:
De bookmarks balk in Firebird is bij mij op de een of andere manier leeg. Als ik er een bookmark naartoe sleep, dan blijft ie leeg.
Wanneer treed dit op? Want één van de eerste dingen die je moet doen is - wanneer je een nieuwe versie installeert (nightly of gewoon) -, een nieuw profiel maken. Oftewel gooi je oude profiel weg en maak een nieuwe, dan zijn je problemen waarschijnlijk wel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Harm schreef op 18 januari 2004 @ 12:13:
[...]
Wanneer treed dit op? Want één van de eerste dingen die je moet doen is - wanneer je een nieuwe versie installeert (nightly of gewoon) -, een nieuw profiel maken. Oftewel gooi je oude profiel weg en maak een nieuwe, dan zijn je problemen waarschijnlijk wel opgelost.
ik zal eens op die fora kijken.

hoe maak je een nieuw profiel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Profile manager gebruiken, of opstarten met -profilemanager als parameter.

[ Voor 12% gewijzigd door alt-92 op 18-01-2004 19:41 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1