Toon posts:

mx500 optical lampje brand meer knoppen werken wel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik ben een trotse bezitter van de logitech mx500 muis. Hij is nu ongeveer 2 weekjes oud. Na het opnieuw opstarten van mijn pc viel me op dat het rode lichtje niet meer aangaat. De knoppen werken echter wel normaal. Na heel wat gekloot (zonder muis :( ) dacht ik dat het geen software probleem was, om dit zeker te weten ben ik naar een andere pc gegaan en heb ik de muis daar ook even aangesloten.
Resultaat was echter hetzelfde, knoppen werken, maar het lampje gaat niet aan. Kortom het ligt dus niet aan mijn pc. Verder stond er op die pc ook een oudere versie van de logitech drivers dus aan de drivers zal het niet liggen neem ik aan.

Iemand die dit probleem kent ? is er mischien iets uitgezet ? Uiteraard kan ik mijn garantie verhalen bij de pc boer, maar toch even hier informeren.

System specs lijken me niet van toepassing aangezien het zelfde probleem voorkomt op een andere pc.

Een zoektoch op google en GoT levert me niks bruikbaars op. Heb ook gekeken op de site van logitech maar dan kan ik ook niets nuttigs vinden.

Iemand een idee ?

:)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2004 20:55 . Reden: typo's ]

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:00

Shunt

Boe

ledje is waarschijnlijk kapot
gewoon naar winkel dan krijg je waarschijnlijk gewoon een nieuwe trug ;)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"