4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
kun je gewoon geen merk zeggen dat goed overklokt
Sorry, lees het topic gewoon. Dit is geen forum waar we je alle antwoorden op een presenteerblaadje aanreiken. Er wordt verwacht dat je zelf op onderzoek uitgaat.de_nille schreef op 11 januari 2004 @ 20:53:
is toch iets te lang om te lezen nee
kun je gewoon geen merk zeggen dat goed overklokt
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
maar ik heb juist de eerste pagina gelezen en daar staat alleen iets over modden
dat doe ik dus niet en heb er dus niets aan
maar staat er wel degelijk iets in over overclocks tss sommige merken
Beter lezen. Er is ook een deel 1, en daarin is door diverse posters gemeld dat ze overklokt hebben, en tot hoever.de_nille schreef op 11 januari 2004 @ 20:57:
weetik wel
maar ik heb juist de eerste pagina gelezen en daar staat alleen iets over modden
dat doe ik dus niet en heb er dus niets aan
maar staat er wel degelijk iets in over overclocks tss sommige merken
btw waarom verwees je me dan naar deel 2
edit: zijn wel 21 pagina's kan je me gewoon niet zeggen welke merken het best overclocken
[ Voor 51% gewijzigd door de_nille op 11-01-2004 21:09 ]
Lees een eental reviews, kijk hoe het met de koeling van de kaarten zit (heeft uiteraard ook enige invloed) en maak dan je keuze. Succes
Dit topic is gesloten.
![]()