Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Verwijderd
[ Voor 144% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2004 20:56 ]
Verwijderd
Welk bord krijg/heb jij?
Ik heb een paar jaar geleden eens een pc van iemand bij me thuis gehad en die starte ook automagisch op via een timer in het BIOS, natuurlijk 's avonds laat wanneer ik net in bed lag. Wist toen nog niet dat dat kon en stond een paar maal vreemd te kijken (begon aan mezelf te twijfelen)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ik neem dan ook aan dat elk ASUS-motherboard deze functie in het BIOS heeft staan.
ARME AOW’er
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
[ Voor 45% gewijzigd door Palomar op 11-01-2004 23:09 ]
Lekker subtielPalomar schreef op 11 januari 2004 @ 23:08:
En anders zet je gewoon zo'n tijdklokje van een paar euro tussen pc en stopcontact. Is ook nog beter voor het stroomverbruik, want je wilt niet weten hoeveel stroom een pc nog verbruikt als ie 'uit' staat.
Ik had deze optie ook op m'n vorige moederbord, een Aopen AX6BC.
Was toch wel behoorlijk teleurgesteld dat m'n nieuwe Intel 850MD deze optie niet had.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Verwijderd
wie drukt het aan en uit knopje in ???Palomar schreef op 11 januari 2004 @ 23:08:
En anders zet je gewoon zo'n tijdklokje van een paar euro tussen pc en stopcontact. Is ook nog beter voor het stroomverbruik, want je wilt niet weten hoeveel stroom een pc nog verbruikt als ie 'uit' staat.
Verwijderd
soms is het een jumpertje op het moederbordVerwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 23:15:
Instellen in BIOS bij recovery after powerdown o.i.d
maar is er iemand die dit kan bevestigen of dat er via een update of flash iets mogelijk gemaakt kan worden?
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.