Toon posts:

bestanden terug halen

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey,

ik heb dus een schijf geformat dat niet moest :( en nu heb ik een probleem
omdat er data opstond die ik nog nodig heb
heeft iemand een oplossing voor mij?

alle hulp is welkom.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:59

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

[search=bestanden terughalen]

Veel succes ;)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Hoe krijg ik verloren gaande data terug? ;)

Belangrijk detail:
Bedenk wel dat je de data niet kunt recoveren wanneer je een low level format hebt gedaan. Bij een full format kun je de data wel recoveren, maar dat is lastiger, aangezien alle bestandsnamen (indexes) zijn weggegooid; er rest nu een hoopje onsamenhangende data op je schijf. Na een quick format kun je de data meestal nog wel makkelijk redden; enkel de partitietabel wordt opgeschoond.

[ Voor 65% gewijzigd door DeverauX op 11-01-2004 20:40 ]

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

pcnerd, het is hier op GoT de bedoeling dat je eerst vooronderzoek doet eer je een topic opent. Daaronder valt o.a. het raadplegen van de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum. Hier in OM is dat dus OM FAQ / Beleid. Daarin zul je onder het kopje "Hoe krijg ik verloren gaande data terug?" alle antwoorden vinden :)

Omdat je hier nieuw bent en al gelijk de FAQ hebt overgeslagen, heb ik het idee dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] niet helemaal hebt doorgenomen. Doe dat alsnog en dan met name het forumgedrag gedeelte. Zodoende krijg je een beter beeld van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Dit topic is gesloten.