Toon posts:

(nog een x) welke 'mp3-discman'?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke zijn er op dit moment (relatief) makelijk verkrijgbaar. En eigenlijk, welke heeft de beste prijs/kwaliteit verhouding? Ik wil er één voor kerst vragen en ik wil gewoon voornamelijk onderweg en om aan stereo te hangen mp3 cd's fikken met me pc en met die discman luisteren...

iemand misschien zelfs al ervaringen met deze (naar mijn mening) érg leuke dingetjes?

• ConQuestador
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:12
Ik heb zelf de Napa dav310, die tevens vcd films kan afspelen. Hij kost in de winkel 399 (hier en daar 350), maar ik kon hem lekker overkopen van iemand voor 250:7. Maar dat dingetje is inderdaad best leuk, goede muziek kwaliteit, (bijna) geen gekraak enzo. Maar als je alleen voor muziek wil gaan dan kan je denk ik toch als beste de lennox kopen, die is ook nog goedkoper (339 ofzo geloof ik), die kwam geloof ik iets beter uit de test :)

Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce

Verwijderd

Topicstarter
Aha, 'uit de test', welke test? :P

ps. waar kun je dit soort dingen kopen, alleen bestellen via Internet, of ook al bij V&D enzo?

Verwijderd

Topicstarter
niemand ervaringen ?

Verwijderd

ik heb zelf een maand op lenoxx zitten wachten toen werd ik wanhopig en heb ik met moeite 550 ,- neergelegd voor een philips. Nou deze is echt zijn geld waard 4 redenen:
1. battery duur 10 uur i.p.v. 4 uur (dat scheeld al heel wat)
2. directory switchen is veel makkelijker
3. ik heb toch meer vertrouwen in philips dan lenoxx( stel je lenoxx gaat kapot dan moet je hem weer terug sturen naar de site waar je hem gekocht hebt
4. 100 sec anti schok i.p.v 60 sec

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

5) de geluidskwaliteit is beter :)

arie, expanium misbruiker

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Verwijderd

Topicstarter
mmm, ok, dat zijn zeker betere dingen, maar realiseer je dat het 200 gulden scheelt, das wel veel. en ik zie de Kerstman nog niet zo snel 550 gulden ophoesten voor een cadeautje;)
maar is die Philips dan makkelijker te koop in normale winkels? zo ja, waar dan?

Verwijderd

Topicstarter
Kom op zeg mensen, boeit niemand dit?

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Be patient man! :)
Ik heb 'm bij Mediamarkt (bij wat ooit de beste voetbalclub van Nederland was) gehaald. Subliem dingetje. Hebben in NL wel alleen de 101 versie volgens mij (da's afstandbediening, maar geen carkit)

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:13
die expanium kun je bij bijna elke electronika zaak kopen, denk aan: megapool, bcc, it's, v&d.... en veel meer winkels

Verwijderd

Topicstarter
ok, en nog andere mp3discmans? want die 500+ gulden vind ik dus wat veel...

Verwijderd

Topicstarter
men, wat een reacties hier steeds, NOT :(

Verwijderd

Lenoxx, heb hem nu een paar maanden en ik ben er nog steeds tevereden over. hij is goedkoop en goed :):)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, nogmaals voor de duidelijkheid, waar kan je die Lennox kopen?

<shit sorry, had ff éérst bij de pricewatch moeten kijken, heb hem daar al gevonden:))
Pagina: 1