A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.
Daar komt nog eens bij dat er geen directorystructuur in je HTML is te vinden. Nee dus - hoe zou het kunnen?
Plugin: hmm, dat heb ik dan even gemist
[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 11-01-2004 20:57 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
[ Voor 1% gewijzigd door koekeeghan op 11-01-2004 20:55 . Reden: spelfout ]
Is ookkoekeeghan schreef op 11 januari 2004 @ 20:54:
Nou ik heb weleens gehoord dat er een plugin/tool voor is.
MP3 speler in HTMLIk kan het zelf alleen niet vinden in de search en ook niet op google omdat ik de correcte benaming niet weet.
Het enige is dat dat topic een jaar oud is, en er vooral nog winamp 2 voor die functies wordt gebruikt. Ik weet niet welke jij gebruikt, maar volgens mij werkt winamp3 niet goed mee met de oplossingen uit dat topic, winamp2 meestal wel, en winamp5 (afgeleid van winamp2) waarschijnlijk ook wel, aangezien ze beide dezelfde aansturing hebben voor plugins etc.
http://www.mp3pirate.com/snowcrash/ heb ik zelf gebruikt, maar het is nou niet het beste product wat er is. Ik weet niet meer precies of het ook na een klik kon gaan afspelen, maar dat zul je zelf moeten uittesten / pagina goed doorlezen. Deze zin op de site is niet helemaal duidelijk, of het alleen met next/previous kan of ook met gewoon op een nummer drukken.
De lijst wordt volgens mij nog wel gelezen vanuit winamp, maar ook dat weet ik niet zeker. Iig staat er een programma (script) om playlists te createn, en met een F5 zul je vast wel een playlist kunnen refresheWhile viewing the play list you can change the current song, clear the play list, etc..
[ Voor 8% gewijzigd door blackangel op 11-01-2004 21:23 ]