Reacties niet meer nodig, het is opgelost
Ik heb om te beginnen al gezocht op GoT en Google, ik kan genoeg vinden over hoe het zou moeten werken, maar het werkt gewoon niet bij mij
Ik heb een JS functie (later nog meerdere) die ik in een extern bestand wil zetten.
Via:
roep ik het extern bestand aan, wat in een submap script staat.
Voor de voorbeelden,
selectComponent, forumuliernaam en tekstvak/tekstvak2 heb ik voor de duidelijkheid even als algemene namen aangemaakt, die zijn anders in mijn code.
Verder heeft de functie gewoon gewerkt toen hij nog in het bestand zelf stond.
In een select HTML component roep ik als volgt de functie aan:
En hieronder de inhoud van mijn JS bestand:
Wat zou hier nu fout aan kunnen zijn?
Ik heb om te beginnen al gezocht op GoT en Google, ik kan genoeg vinden over hoe het zou moeten werken, maar het werkt gewoon niet bij mij
Ik heb een JS functie (later nog meerdere) die ik in een extern bestand wil zetten.
Via:
code:
1
| <script src="/script/externBestand.js" language="JavaScript" type="text/javascript"></script> |
roep ik het extern bestand aan, wat in een submap script staat.
Voor de voorbeelden,
selectComponent, forumuliernaam en tekstvak/tekstvak2 heb ik voor de duidelijkheid even als algemene namen aangemaakt, die zijn anders in mijn code.
Verder heeft de functie gewoon gewerkt toen hij nog in het bestand zelf stond.
In een select HTML component roep ik als volgt de functie aan:
code:
1
| <select name="selectComponent" onChange="javascript:setModel()"> |
En hieronder de inhoud van mijn JS bestand:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| function setModel()
{
if(document.formulierNaam.selectComponent.options[document.formulierNaam.selectComponent.selectedIndex].text == "Models")
{
document.formulierNaam.tekstvak.value = "";
alert("Error");
}
else
{
document.formulierNaam.tekstvak.value = document.formulierNaam.selectComponent.value;
document.formulierNaam.tekstvak2.focus();
}
} |
Wat zou hier nu fout aan kunnen zijn?
[ Voor 25% gewijzigd door mr._Anderson op 12-01-2004 08:26 ]
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net