pc detecteerd 64mb ram ipv 128 mb ram

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-08 11:10
heejz
ik heb net wat nieuw ram in me pc gepropt maar nou detecteerd me bios maar 64mb ram ipv 128mb ram.
moet ik nou iets in me bios doen of moet ik het bios flashen?
owja me pa's compaq pc doet ut weer:D hij had de keyboard stekkerin de muis poort gedaan :D:D

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 11:52
Hmm, klinkt alsof het single sided is en het mobo die hoeveeleheid single sided nie aankan . Een beetje meer info is wel gewenst ander kunnen wij er natuurlijk ook nie veel mee.

Edit, Kijk eens in het mobo boekje hoeveel mem ie max aankan =)

[ Voor 17% gewijzigd door Pakjebakmeel op 11-01-2004 19:46 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is hier op GoT de bedoeling dat je eerst vooronderzoek doet door o.a. de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum te doornemen eer je er een topic opent. Hier in PMG is dat dus de PMG FAQ. Daarin zul je onder het kopje "Hoeveel/welk geheugen kan ik maximaal op mijn moederbord plaatsen?" het antwoord vinden ;)

Verder valt het Searchen ook onder vooronderzoek. Met de meest simpele keywords krijg je al massa's topics met de juiste antwoorden: [search=geheugen wordt voor helft herkend] B)

In het vervolg wel eerst vooronderzoek doen. Herlees ook eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Dit topic is gesloten.