Toon posts:

Dualboot herstellen??

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb laatst op mijn laptop de dual boot weg gehaald. Maar denk dat daar iets is fout gegaan. Er stond voorheen alleen Windows 2000 op. Ik heb daarnaast Win XP geinstalleerd en kleine tijd daarna weer weggehaald, omdat ik Win XP niet veel gebruikte.

Op C: staat Windows 2000
Op D: stond Windows XP

Nou heb ik D: geformateerd en de boot.ini in C: aangepast. Zodat ie gewoon naar Win 200 boot zonder keuzemogelijkheid om te keizen voor OS.

Nou kom ik alleen in het bedrijfsnetwerk als ik het IP-adres statisch maak. Maar dan loopt ie van tijd tot tijd te zeuren dat er al een PC is met dat IP adres. FF later krijg ik automatisch een nieuwe.

Wanneer ik dynamisch IP adres heb kan ik niet inloggen op het bedrijfsnetwerk. Herkend ie niet mijn username of w8woord. Bij statisch dus wel.

Ik heb ook al gekeken bij een andere collega hoe zijn instellingen staan. Die zijn allemaal hetzelfde. Alleen heeft mijn collega geen boot.ini en ik wel door die dualboot die ik had, denk ik. Zo heb ik ook andere bestanden op C: die mijn collega niet heeft.

Het zit hem ergens in die opstart bestanden denk ik. Alleen weet ik niet hoe ik dit moet oplossen?

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:35

Ruudjah

2022

TweakBlog

Verwijderd

Zie Ruudjah.

Dit topic is gesloten.