Ik mocht de voordelen en nadelen niet van jullie aanhoren in mijn andere post en die werd gesloten, (er werd het volgende gezegd: "Dit is een afweging die je op basis van je eigen wensen alleen zelf goed kan maken. Dus heeft dit topic geen enkel nu eigenlijk (iedereen maakt een keuze aan de hand van zijn eigen voorkeuren), dicht dus." = Dit slaat nergens op, want ik heb zelf de know how niet om een besluit zelf te nemen en ik dacht dat een forum was om elkaar kennis over te brengen. Ik heb de search al gebruikt, dus vandaar.... dit is mijn andere topic: "Notebook kopen, welke van de 2 en waarom? ")
Welke processor is beter volgens jullie? Voor normaal gebruik (internet, office en af en toe een spel) merk ik dan veel van die snelheidsverschillen?
En werkgeheugen? Wat is beter? De amd i.c.m. 1024 DDR op 266 mhz of de intel 3,2 i.c.m. 512 mb op 333 mhz ??
Willen jullie mij helpen? Ik zie door de bomen het bos niet meer...
THNX!!!
P.S. En nu niet weer gaan sluiten!!!! ;-)
Welke processor is beter volgens jullie? Voor normaal gebruik (internet, office en af en toe een spel) merk ik dan veel van die snelheidsverschillen?
En werkgeheugen? Wat is beter? De amd i.c.m. 1024 DDR op 266 mhz of de intel 3,2 i.c.m. 512 mb op 333 mhz ??
Willen jullie mij helpen? Ik zie door de bomen het bos niet meer...
THNX!!!
P.S. En nu niet weer gaan sluiten!!!! ;-)