Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
weet niemand hier raad mee ??? ik kom er niet uit help??
Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
ben ik dan de eninge die hier last van heeft??
Probeer het eens met dvd2one. Helpt bij mij meestal.
Wat die error veroorzaakt... geen idee
Wat die error veroorzaakt... geen idee
ik weet niet of dit goedgekeeurd gaat worden door de leiders hiero maar met welk programma rip je de dvd's???? want k denk dat de css beveiligingen niet eraf zijn
Verwijderd
probeer eens met smartripper of ie alle bestanden kan openen.
ik heb zelf ook clone dvd maar ik heb er geen last van.
als ik het goed begrijp heb je alleen je brander?? of heb je ook een dvd speler erin zitten?
als ik het goed begrijp heb je alleen je brander?? of heb je ook een dvd speler erin zitten?
ik heb alleen een brander erin zitten ma met clonedvd moet je ze toch zo kunnen kopieeren ?? zonder dat je een ripper gebruikt??Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 19:45:
probeer eens met smartripper of ie alle bestanden kan openen.
jah dat kan wel maar soms zitten er css beveiligingen op een schijfje en die kan clonedvd er niet af halen en sommige rippers wel, daardoor kreeg k de fout ook
het is zowieso handiger om eff smartripper er eroverheen te halen..mr.loepie schreef op 15 februari 2004 @ 22:55:
[...]
ik heb alleen een brander erin zitten ma met clonedvd moet je ze toch zo kunnen kopieeren ?? zonder dat je een ripper gebruikt??
want dan haal je gelijk de regio code weg...
maar dan is de css beveiliging NIET weg
Pagina: 1