Ik zit met een probleem. 3 Dagen geleden heb ik mijn hele pc overnieuw geinstalleerd. Met de hele meuk software ben ik uren bezig geweest. Nu heb ik enkel mijn antivirus en spyware programma nog niet geinstalleerd. Wat is het probleem? Ik stuitte op smartsearch, op de een of andere reden wordt deze steeds als mijn startpagina ingesteld. Als je geen http:// voor je url zet word je steeds naar de smartsearch pagina gestuurd. Er staan meerdere antwoorden voor dit probleem in de search, het installeren van Hijackthis zou dit probleem op moeten lossen. Het probleem is dus dat ik geen antispyware software kan installeren. Ik was voorheen altijd een tevreden gebruiker van Adaware, maar dit installatie programma sloot zichzelf af toen ik het probeerde te installeren. Ik raadpleeg de Software FAQ en stuit op "Spybot Search & Destroy". Ziet er goed uit denk ik, en ik klik op de link. Zo snel de spybot site in beeld verschijnt worden alle internet explorer programma's afgesloten. Het maakt niet uit als ik op "gewone" websites surf, dan gebeurd er niks. Maar sites met antispysoftware triggeren iets dat al mijn internet explorers afsluit. Ik heb inmiddels spybot gedownload op een andere pc en het daarna geprobeerd te installeren. Door heel snel op volgende, volgende te klikken is dat gelukt. Het programma wordt nu automatisch afgesloten na een aantal seconden open te staan.
Ik ben radeloos en heb heel erg weinig zin om Windows en al mijn extra meuk weer te moeten installeren.
Iemand een idee?
Ik ben radeloos en heb heel erg weinig zin om Windows en al mijn extra meuk weer te moeten installeren.
Iemand een idee?