Terratec Aureon Sky + HD500 Vraagje.

Pagina: 1
Acties:

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Topicstarter
Ik wil binnekort eens een wat beter sound uit me pctje halen ik heb reeds een Sennheiser HD500 op mijn Nforce Soundstorm maar vind dit toch niet echt lekker klinken.

Als eerste dus een nieuwe geluidskaart de terratec dus wat ik hierover even neit kon vinden was of alle uitgangen onversterkt zijn ?
Aangezien ik een (koptelefoon)versterker tussen de kaart en mijn koptelefoon wil heeft een versterkte uitgang niet zoveel zin en zal 2x versterken de kwaliteit ook niet ten goede komen.

Dan de versterker:
Is het handig om een versterker speciaal voor koptelefoons te kopen of is een gewone versterker beter ?
En welke koptelefoon versterker is een beetje goed ik heb er wel een gezien maar weet niet precies of die nou echt goed ik. (mij buget voor de versterker is ongeveer €75)

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Topicstarter
Kick

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:12

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik dacht eerlijk gezegd niet dat de uitgangen van de Aureon Sky versterkt zijn. De kaart heeft namelijk geen specifieke hoofdtelefoonaansluiting.

Of een versterker handig is weet ik niet, daar mijn hoofdtelefoon aan mijn receiver hangt, waar mijn PC ook op aangesloten zit.

He who controls the Spice, controls the Universe.