Toon posts:

quantum HD defect; waar garantie halen ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
shit mijn Quantum 6.4 is naar de kl%^&ten
hij is 15 maanden oud; ik heb toch 3 jaar garantie..
maar waar kan ik die garantie halen ??
wie kan me ff wegwijzen ??

batman !

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
fabrieksgarantie, dus ehh...

Zoek wel naar een nederlandse vestiging

Verwijderd

mijn hd is ook kaduuk hij is pas 8 maanden oud;), ik heb hem 2ehands gekocht er zaten geen papieren bij, heb ik recht op een fabrieks garantie??

thanks,:)

Verwijderd

Op maandag 11 december 2000 23:08 schreef Intro_guichi het volgende:
mijn hd is ook kaduuk hij is pas 8 maanden oud:r, ik heb hem 2ehands gekocht er zaten geen papieren bij, heb ik recht op een fabrieks garantie??

thanks,:)

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Je kan er via je lokale dealer makkelijk achter komen, of gewoon quantum.com doorzoeken.

Verder heb je altijd recht op fabrieksgarantie dacht ik, maar wees niet verbaasd als je 3 maanden op je schijf moet wachten...

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-05 07:42
Ik had met Seagate m'n schijf binnen een week retour (of eigenlijk: binnen een week een ander exemplaar retour). Met Maxtor heb ik vergelijkbare ervaringen.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-05 19:17
Volgens mij heeft quantum nu 1 jaar f.g.

Alleen de LM etc. hebben 3 jaar.

Verwijderd

Je hebt garantie = 3 jaar
Meestal is het zo dat je een nieuwe krijgt na nachecken van je serienummer en meestal moet je de aankoopbon faxen. Hierna krijg je een RMA ( Retour met Authorisatienummer) en kan je hem versturen o.v.v. dit nummer. Het is makkelijker naar de winkel te gaan waar je hem hebt gekocht. Zij bewaren meestal de serienummers en aan de hand hiervan kunnen ze nakijken wanneer je hem hebt gekocht en een kopie van je bon leveren !
Suc6

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-05 16:02
Ik heb al eens eerder gereplied op zo'n posting, zie: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/82104

Quantum service is echt perfect! Twee SCSI schijven (ook zonder bon of aankoopbewijs) omgeruild voor twee nieuwe. Ze kijken gewoon naar het serienummer en als je HD niet ouder is als drie jaar krijg je dus gewoon een andere (als het defect niet verwijtbaar is natuurlijk).

En dat van die drie maanden klopt niet helemaal. Ik heb er ongeveer 3 weken op moeten wachten en dat vond ik persoonlijk niet te lang voor een zending naar en van Ierland.

Succes!

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Pagina: 1