[VB/WinCE] Waar Windows® CE Toolkit verkrijgbaar

Pagina: 1
Acties:

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-04 11:31
Weet iemand waar ik de Microsoft® Windows® CE Toolkit for Visual Basic® 6.0 in nederland kan bestellen? Ik ben nu al 3 uur op google aan het zoeken maar ik kan hem alleen vinden op vage sites voor 200 dollar ofzo (beetje raar voor een 5 jaar oude addon voor een programma van 100 euro)

Of is er nog een andere (goekopere?) manier om programmatjes voor windows ce 2.11 (3.0) te maken? ik wil hem gaan gebruiken om via de seriele poort wat AD/DA convertertjes aan te sturen en daar de waarden van op het display weer te geven en ik kan echt helemaal niets vinden om er voor te programmeren. (op BasiCE na, maar daar kan je volgens mij geen forms enzo mee maken dus dat valt af)

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Is dit nog wel P&W?

Anywee, lang geleden heb ik lopen spelen met Dialect. Dat was toen wel een leuk taaltje (win32 èn winCE compatible), maar veel heb ik er niet mee gedaan. Helaas kan ik je dus niet vertellen hoe het er nu mee voor staat, dus of je de seriële poort ermee kan aansturen :?

This can no longer be ignored.

Verwijderd

Die tools zitten toch ook in Microsoft's eMbedded Visual Tools 3.0. Daar zijn ook nog oudere versies van te vinden. En gratis.

• DiLDoG
jah dat Embedded thingy was ik ook al tegen gekomen maar ik dacht dat dat een addon was voor die CE Toolkit. Ik zal het nog eens doorlezen.
bedankt allebij alvast voor de replies

[ Voor 38% gewijzigd door DiLDoG op 11-01-2004 19:01 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Microsoft morgen even bellen? Nummer staat vast wel op hun site en dat lijkt me dan toch de geëigende methode :).

• DiLDoG
Windows CE Platform SDK (H/PC Pro Edition 3.0) is designed to provide tools for building applications for Windows CE version 2.11. Windows CE Platform SDK (H/PC Pro Edition 3.0) does not include the cross-compilers needed for developing binaries that run on Windows CE devices. These compilers are included in the Windows CE Toolkit for Visual C/C++ 6.0 and the Windows CE Toolkit for Visual Basic 6.0 available from Microsoft

balen dus ://
dat dialect ofzow werkt nu wel een beetje op me hpc maar ik moet even kijken of ik daar een gui en serial I/O mee kan scripten.
Pagina: 1