Heey,
Me pa heefd een Provision 3100 dvd gekocht en met
al zijn technische wijsheid het apparaat proberen te instaleren
en natuurlijk eindigde dat in een zootje.
De dvdspeler regeert niet meer op de afstands bediening ( behalve als de la open staat en er op de setup knop wordt gedrukt) dan mag ik een setup code invoeren.
Als ik er een dvd indoe en ff wacht tot het menu geladen is moet ik op het apparaat op next of prev drukken en dan start de film. Het is alleen niet mogelijk om iets anders te doen ( subs, menu browsing, etc etc )
Hoe hoort het:
-zet dvd aan
-open het laatje
-druk op setup
-toets 8806
en het menu zou moeten verschijnen
maar dat werkt dus niet meer
Wat heb ik al gedaan
- ik heb ff flink gezocht op GOT maar daar vond ik niets
- ff ge google-ed: Heb een hoop info gevonden en een aantal andere menu codes
110
119
2812
88066
geen van deze codes werken, een aantal van deze codes heb ik gevonde door op de chipset (zr36762pqc) te zoeken.
De makkelijke weg is nu om de hele flikkerse zooi terug te geven aan meneer blokker, maar mischien is hier nog iemand die mij met zijn\haar wijsheid kan redden
mvgr
Kompleks
Me pa heefd een Provision 3100 dvd gekocht en met
al zijn technische wijsheid het apparaat proberen te instaleren
en natuurlijk eindigde dat in een zootje.
De dvdspeler regeert niet meer op de afstands bediening ( behalve als de la open staat en er op de setup knop wordt gedrukt) dan mag ik een setup code invoeren.
Als ik er een dvd indoe en ff wacht tot het menu geladen is moet ik op het apparaat op next of prev drukken en dan start de film. Het is alleen niet mogelijk om iets anders te doen ( subs, menu browsing, etc etc )
Hoe hoort het:
-zet dvd aan
-open het laatje
-druk op setup
-toets 8806
en het menu zou moeten verschijnen
maar dat werkt dus niet meer
Wat heb ik al gedaan
- ik heb ff flink gezocht op GOT maar daar vond ik niets
- ff ge google-ed: Heb een hoop info gevonden en een aantal andere menu codes
110
119
2812
88066
geen van deze codes werken, een aantal van deze codes heb ik gevonde door op de chipset (zr36762pqc) te zoeken.
De makkelijke weg is nu om de hele flikkerse zooi terug te geven aan meneer blokker, maar mischien is hier nog iemand die mij met zijn\haar wijsheid kan redden
mvgr
Kompleks