Toon posts:

Modque: nieuwe rage, reageren oude draadjes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Viel me daarnet op, in de modque staan nogal wat reacties op oudere draadjes, het lijkt me geen overbodige luxe om ze systematisch af te werken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 16:34:
Viel me daarnet op, in de modque staan nogal wat reacties op oudere draadjes, het lijkt me geen overbodige luxe om ze systematisch af te werken.....
Ik kom daar meestal vanzelf langs als ik ze modereer :)

verder is het inderdaad vervelend, maar soms staan er wel nuttige reacties tussen. die enkele reactie her en der die op oude draadjes wordt gedaan kan wmb dan geen kwaad, die vis je er zo tussenuit via de modqueue en dan kijken waar het scorelijstje staat (de overige reacties mag je al niet meer modereren) :)

[ Voor 30% gewijzigd door G33rt op 11-01-2004 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Het is niet mogelijk om te reageren op artikelen ouder dan drie weken of artikelen waarop meer dan drie weken lang geen reactie is gegeven. Er is dus al een maatregel genomen om extreem late reacties te voorkomen.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 17:42
Ik vind het persoonlijk af en toe ook inderdaad wel erg vervelend als ik een ouder draadje tegen kom. Maar opzich, als er dan ongemodereerde reacties staan is het toch fijn (voor de desbetreffende user?) om een goede al dan geen goede moderatie te krijgen.

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Dat laatste lijkt me niet preferabel :P

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"