WIN98SE wil voor de laatste maal opnieuw opstarten en wil hardware installeren (denk ik). Vraagt dan om WIN98SE cd, die er al de hele tijd inzit (tijdens de hele installatie). OK helpt niet, hij geeft aan dat arp.exe niet op de cd-rom te vinden is (logisch, heb op een andere pc gezocht, die bestaat helemaal niet op de cd-rom). Nou is explorer.exe nog niet opgestart, dus ik kan het bestand ook niet op de HDD zoeken. Ik kan annuleren doen, maar dan krijg ik precies hetzelfde nog een x, paar sec later.
Ik heb altijd al zo'n _($#)#*%(#&$(*%&#($&( hekel gehad aan win98se installatieprocedures, maar dit is echt weer zo'n kroonvoorbeeld, waarbij je zelf precies van elk bestand moet aangeven en dus uitzoeken waar het zich bevindt, zonder ik kan zoeken, of zelfs maar bladeren (ik moet het pad handmatig invoeren)
Ik heb altijd al zo'n _($#)#*%(#&$(*%&#($&( hekel gehad aan win98se installatieprocedures, maar dit is echt weer zo'n kroonvoorbeeld, waarbij je zelf precies van elk bestand moet aangeven en dus uitzoeken waar het zich bevindt, zonder ik kan zoeken, of zelfs maar bladeren (ik moet het pad handmatig invoeren)