Toon posts:

Synchronisatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan je een map van de eene PC synchronizeren op een E:\ van de andere. De mappen staan gedeeld. Via de standaard synchronisatiefunctie van win2K kopieert die alles op de C:\ waar veel te weinig plaats is.

In concreto, een map met ong. 6000Mp3's op de E:\ van een ander PC zetten. Aangezien ik de bestanden aan het sorteren en de MP3 tags aan het ingeven ben veranderen de bestanden regelmatig. Bijkomend probleem is dat de 2de PC met een USB2ethernet zit, dus elke keer 30Gb kopieren gaat traaaaaaaaag.

Dankuwel, en de groetjes thuis

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
In Gezocht: file synchronisatie proggel worden wat opties genoemd.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-09 10:51

Alaksandus

Vae puto deus fio

Naar zoiets ben ik dus ook opzoek. Een prog die 2 netwerkschijven kan synchronizeren. Ook voor het beheer van MP3jtes. Want heb ook geen zin om continu alles te kopieeren.

Als een god in Nijmegen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Nonkel Pleuris - je bent eigenlijk op zoek naar een utility, en dat past beter in Software Algemeen, ik verplaats je topic eventjes :)

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Topicstarter
Die software is inderdaad niet slecht, maar...

Niet alle bestanden moeten gekopieerd worden, als er niets gewijzigd is mag het gewoon blijven staan waar het staat. Die werking heb ik nog niet opgemerkt (en is natuurlijk wel belangrijk voor een lekkere snelle werking)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zoek eens op robocopy :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 17:32:
Die software is inderdaad niet slecht, maar...

Niet alle bestanden moeten gekopieerd worden, als er niets gewijzigd is mag het gewoon blijven staan waar het staat. Die werking heb ik nog niet opgemerkt (en is natuurlijk wel belangrijk voor een lekkere snelle werking)
Lees dat topic dan nog eens en probeer Total commander en Robocopy nog eens ;)

De een is makkelijk te scripten, de ander is simpel knopjes indrukken - afhankelijk van wat je wilt voldoen beide goed lijkt me.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

ViceVersa (pro desnoods).

Afbeeldingslocatie: http://alt-92.net/zooi/vvpro.jpg

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1