Toon posts:

[ADSL] Speetouch USB ISDN modem i.c.m. BBned

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ADSL besteld via de MyAdsl.nl actie (met gratis pc). Maar nu ben ik er niet helemaal overuit of mijn idee gaat werken...

Ik heb op Marktplaats.nl een Alcatel Speedtouch modem gezien, maar nou zit ik een beetje te spitten (I&T FAQ, search) en kom erachter dat dit modem niet zou gaan werken i.c.m. BBned :?

Weet iemand of dit ondertussen al verholpen is? Of dat er een nieuwe firmware beschikbaar is? Of dat iemand een andere truck heeft om deze combi werkend te krijgen? Want het scheelt me aardig wat knaken als het zou werken!

Het gaat overigens om dit modem:

Afbeeldingslocatie: http://www.webblernet.nl/images-website/stusb.gif

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:38

Pimmuz

Roar

Zou in principe werkend moeten krijgen... maar die modems zijn nou niet echt dat je zegt van heuj topkwaliteit maar met de goeie configuratie bestanden zou het moeten werken...

Jammer dat je geen groot budget hebt zou je voor een vigor of een zyxel router/modem kunnen gaan

Verwijderd

Topicstarter
juaNto schreef op 11 januari 2004 @ 16:19:
Zou in principe werkend moeten krijgen... maar die modems zijn nou niet echt dat je zegt van heuj topkwaliteit maar met de goeie configuratie bestanden zou het moeten werken...

Jammer dat je geen groot budget hebt zou je voor een vigor of een zyxel router/modem kunnen gaan
Ja, heb ik ook over zitten denken (mocht dit alles niet lukken dan ga ik denk ik voor het ASUS ethernet modem van 69 euro wat ze standaard leveren).

Maar ik zie de voordelen voor mezelf nog niet echt van een modem wat veel duurder is... Ik neem namelijk het laagste abonnement (512/256) en heb geen netwerkje, internetsharing etc dus volgens mij zou de simpelste oplossing moeten volstaan

• Octopuz908
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-05 18:44

Verwijderd

Topicstarter
Die had ik nog niet gevonden! Ga ik eens bestuderen!