R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // RX9070 Hellhound
Het lijkt er op dat de image zelf niet helemaal jofel is.
Verwijderd
ik weet wel dat als je een image (*.bin) brand met nero 6 dat je de blockzise kan veranderen omdat ie anders niet op de cd past.....
nou weet ik niet of dit met nero 5 ook kan....maar ik doe het zo.....
ik open nero burn > recorder > burn image > bin file selecteren ....en dan kan ik ook de blockzise van 2048 naar 2352 veranderen....dan moet ie ,t doen
nou weet ik niet of dit met nero 5 ook kan....maar ik doe het zo.....
ik open nero burn > recorder > burn image > bin file selecteren ....en dan kan ik ook de blockzise van 2048 naar 2352 veranderen....dan moet ie ,t doen
Verwijderd
je moet ook niet de .bin branden maar de .cue. als je toch graag de bin wilt branden (geen cue: kazaa) dan moe je de blokmode veranderen.
zou zo te zien is de image dus niet goed ik heb het nog een aantal keer geprobeerd maar er is geen goed spel uit te krijgen.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // RX9070 Hellhound
wat staat er in je cue? werkt de image wel als je hem mount? probeer eens wat meer dingen, en kom dan de resultaten vertellenOMD schreef op 11 januari 2004 @ 17:35:
zou zo te zien is de image dus niet goed ik heb het nog een aantal keer geprobeerd maar er is geen goed spel uit te krijgen.
Ik denk dat hij alleen een .bin file heeft en geen .cue. Zo wordt het al moeilijker om te branden. Maar een eigen cue file maken is zo gedaan. Kijk is in de search.G33rt schreef op 11 januari 2004 @ 18:49:
[...]
wat staat er in je cue? werkt de image wel als je hem mount? probeer eens wat meer dingen, en kom dan de resultaten vertellen
dikzak
Pagina: 1