Toon posts:

Remote Control

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik weet niet zeker of ik nou in de juiste van de 3 networking forums zit, maar anders graag een verplaatsing natuurlijk ;)

mijn probleem is als volgt:

Ik heb ergens een Server staan met client pc's. Op de server draait een software pakket dat samenwerkt met client software pakketten om de rekenkracht te verdelen zodat de server niet ale last draagt...

nou is het probleem dat die client software pakketten dagenlijks worden gebruikt. Met gebruikt bedoel ik dat er bepaalde eigenschappen veranderd worden en dergelijke. Het lastige van dit pakket is dat het dus niet een remote viewer mee levert zodat je als het waren je client software vanaf de server bedient. nou is mijn vraag,

bestaat er software die niet de hele pc remote overneemt, maar dat je bepaalde applicaties alleen bestuurd?

dus dat je Venster X van Client X opvraagt? Dit is namelijk omdat het wel over 16 pc's kan gaan, en om voor elk nou een gehele remote te maken betekend veel netwerk verkeer en gewoon veel onnodige pixels die verzonden worden omdat ik alleen dat ene venster nodig heb..

Ik hoop hier mijn antwoorden te verkrijgen,

Jan

Verwijderd

Zeg, wil je dat even héél snel laten :/ We kicken hier niet binnen 24 uur, dus al helemáál niet binnen 1 uur.

Ik heb je kick getrashed.

Oh, en ik vind je topic ook niet echt bijster veel initiatief bevatten. An sich is het wel interessant, ik geef hem dus een kans. Maar laat alsjeblieft wat meer eigen inzet zien, wat je allemaal zelf gedaan hebt, etc.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2004 17:04 ]

Verwijderd

Met VNC kun je wel hele desktops besturen... is best handig, omdat je daarmee ook Apples en Linux machines in je netwerk kunt hebben... Maar ergens heb ik t idee dat je dat niet bedoelt...
Kun je je vraag opnieuw formuleren en dan duidelijk wat je precies wel bedoelt?

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
hij wil een remote admin prog om alleen bepaalde vensters over te kunnen nemen en dus niet de hele pc ;)

Verwijderd

Met VNC Viewer krijgt hij dus meer wat hij wil. What's the problem? ;)

Verwijderd

Topicstarter
kort gezegt inderdaad wil ik alleen venster overnemen en niet hele desktops.. dit vraag tnamelijk meer van de cpu's in de clients en ook meer van het netwerk (ivm pixels die overgestuurd worden e.d.)

en ik was benieuwd of dit bestond...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 18:31:
kort gezegt inderdaad wil ik alleen venster overnemen en niet hele desktops.. dit vraag tnamelijk meer van de cpu's in de clients en ook meer van het netwerk (ivm pixels die overgestuurd worden e.d.)

en ik was benieuwd of dit bestond...
Ik denk dat de verkoper van dit programma dit dan zal moetne ndersteunen. Voor zover ik weet kan je eea in Windows wel besturen via webinterfaces, zoals printers en IIS.

Maar of dit bestaat weet ik niet... welke applicatie hebben we het over ? En welk besturingssystemen ? Dit beinvloedt de mogelijkheden :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
nouja ik ben nog op vooronderzoek uit... het besturings systeem zal winxp worden en het gaat om VST plugins die op de clients draaien.. en cubase op de host.. en de software die het verdeelt heeft geen functie dat je kan editen op de host zelf, dat moet op de clients :(

Verwijderd

Ehmz... heb je al een zoek-actie in Google gepoogd? Of eens rond geneusd op Download.com?

Verder denk ik dat als je handig bent met programmeren, je vast wel iets in java ofzo kan programmeren... En anders wellicht is dr een hek-tooltje dat dat kan... Je weet wel zo'n Trojan-gevalletje :+

(Hmmmz... volgens mij was t alleen niet de bedoeling van GoT om zulke activiteiten te promoten... :( )

• y2kbug
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2022
ik weet niet of dit te simpel gedacht is als oplossing voor het probleem wat ik bij jou zie en dat is: "instelling terug op default zetten" klopt dat of niet??
want dan kan je het ook als volgt aanpakken:
met een scheduled job ofzo het process killen van dat programma
vervolgens de volgens jou afgestelde conf files over de bestaande heen kopieren
en dan het programma weer starten
Pagina: 1