Toon posts:

[98] Probleem met Tornado TIPA ISDN adapter*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik omdat ik geen windows98 cd bij de hand had de instalatie files van de windows cd heb overgeslagen geeft mijn Tornado ISDN kaartje een probleem: windows98 vraagt bij de instalatie niet meer naar de windows98 cd, maar zecht wel dat de drivers niet goed zijn geinstaleerd...

Hoe kan ik mijn kaartje toch goed instaleren?? oftwel, hoe maak in windows wijs dat die instalatie bestanden wel geinstaleerd moeten wordenhet opnieuw in een ander pci slot steken helpt niet.

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Op de originele CD van Tornado staat een programma waarmee je alle drivers in 1 keer kunt verwijderen. Run dat programma en installeer 'm dan opnieuw.

[ Voor 3% gewijzigd door Ruzor op 11-01-2004 15:36 ]

[This is what you get when you mess with us]

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou ik graag doen, maar er is een ander probleem: als ik een instalatie of de-instalatie file wil uitvoeren, zecht het programma dat de pci kaart niet in het systeem zit.

En dat terwijl windows de drivers wel instaleert, zecht dat het apparaat gebruikt kan worden. Maar als ik dan even later bij apparaat beheer kijkt staat er een uitroepteken met vermelding dat de driver waarschijnlijk niet goed geinstaleerd is.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2004 15:40 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

En als je daar gewoon het device wist? :)

Verder pas ik je topic titel even aan zodat deze conform de Windows Operated Systems Policy is - deze kan je bovenaan dit forum vinden :)_

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 15:39:
Dat zou ik graag doen, maar er is een ander probleem: als ik een instalatie of de-instalatie file wil uitvoeren, zecht het programma dat de pci kaart niet in het systeem zit.

En dat terwijl windows de drivers wel instaleert, zecht dat het apparaat gebruikt kan worden. Maar als ik dan even later bij apparaat beheer kijkt staat er een uitroepteken met vermelding dat de driver waarschijnlijk niet goed geinstaleerd is.
Het programma wat ik bedoel en wat op de Tornado CD staat is geen de-installatie bestand, maar het is gewoon een bestand dat alle drivers en alle bijhorende bestanden die er op je systeem staan weggooid. Er hoeft dan dus helemaal geen ISDN kaart in je PC te zitten.

Dus haal eerst de kaart eruit (voor zover je dat nog niet gedaan hebt), run dat programma, start een keer opnieuw op, zet de computer uit, doe de kaart er weer in en zet de computer aan.
offtopic:
Het is zegt

[ Voor 12% gewijzigd door Ruzor op 11-01-2004 17:29 ]

[This is what you get when you mess with us]

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 11 januari 2004 @ 17:17:
En als je daar gewoon het device wist? :)
Dat heb ik natuurlijk al gedaan, ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ruzor schreef op 11 januari 2004 @ 17:26:
[...]

Het programma wat ik bedoel en wat op de Tornado CD staat is geen de-installatie bestand, maar het is gewoon een bestand dat alle drivers en alle bijhorende bestanden die er op je systeem staan weggooid. Er hoeft dan dus helemaal geen ISDN kaart in je PC te zitten.

Dus haal eerst de kaart eruit (voor zover je dat nog niet gedaan hebt), run dat programma, start een keer opnieuw op, zet de computer uit, doe de kaart er weer in en zet de computer aan.
Ok dat ga ik proberen, tnx
Pagina: 1