Toon posts:

Monitor doet het soms wel soms niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Philips 107s en als ik die aan zet doet ie het maar zeg 50 % van de keren dat je em aanzet. Dus soms gaat ie meteen aan maar soms moet je ook een keer of 10 "aan en uit zetten". Je hoort wel de bekende klik-klak geluid maar heb dus geen beeld.

De monitor kabel lijkt goed tezijn en goed aangesloten te zitten, ik ben vrij handig kwa elektronica en heb al gekeken of ik iets los zag zitten ofzo maar dat is dus niet het geval.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn, of waar dit aan kan liggen?!?!
Zou het de schakelaar mischien zijn?! of is de monitor gewoon "op"?!?! :?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 22:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Is volgens mij al vaker langsgekomen, kijk ff met de searchs als je wilt, zal vast wat opleveren. Klinkt mij een beetje als een defect relais onder je powerknop van je beeldbuis. Maar als die 107s nog niet zou oud is zou ik ff kijken of je nog garantie hebt.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Magure
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-08 17:08

Magure

Bla....

Mhmm, dit heb ik ook gehad met mijn Belinea 103020 17"je. En hem naar de plaatselijke PC-Boer gebracht en daar zeiden ze dat er een relais defect was. |:( Dus heb maar een nieuwe monitor gekocht, want reparen was mega duur.:|