[IE] Page not found (404) reclame

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• clownmasson
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-07-2023

clownmasson

da Second war in Heaven

Topicstarter
Hello!!

Probleempje met IE6 (winXp). Ik krijg, indien een URL niet bestaad een hele lelijke pagina met reclame.

Dit wil ik niet, dus ik zoek zoek op tweakers forum. Zo zag ik dat je de 404 error dan aan kon passen (zoals die spyware of whatever het is ook heeft gedaan). Ik de 404 aanpassen, maar ik krijg nog steeds de lelijke reclame pagina.. :'(

Misschien weet iemand het zo, maar heb ik nu voor de verkeerde foutmelding de dingen lopen aanpassen? Zo ja, welke dan wel? Of welke andere oplossing? (naast reinstallen van xp)

BVD

• RolandWitvoet
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Je kunt ook een andere browser gebruiken. Firebird (www.mozilla.org) bijvoorbeeld, dat is een hele snele browser en je krijgt er ook nog eens handig features bij als banner blocker (je kunt plaatjes van bepaalde sites blocken), pop-upblocker en de meest geniale ontdekking sinds plaatjes op het www: tabbed browsing.

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
HijackThis :)

Zie ook [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml]

idd Mozilla gebruiken voorkomt dit soort troep

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

RolandWitvoet schreef op 11 januari 2004 @ 15:36:
Je kunt ook een andere browser gebruiken. Firebird (www.mozilla.org) bijvoorbeeld, dat is een hele snele browser en je krijgt er ook nog eens handig features bij als banner blocker (je kunt plaatjes van bepaalde sites blocken), pop-upblocker en de meest geniale ontdekking sinds plaatjes op het www: tabbed browsing.
Dat is een workaround mate :) (Ik vind het voorstellen van andere browsers zonder een "oplossing" te geven zeer irritant, je moet mensen geen andere programma`s opdringen)

Heb je al Spybot/Adaware gedraait?

[ Voor 8% gewijzigd door Illegal_Alien op 11-01-2004 15:40 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

IE is niet een Windows OS probleem, maar een Software Algemeen probleem.
Vandaar dat dit topic ook in SA zou moeten terecht komen :)

De SA faq heeft bovendien een [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml]

Lees die door en probeer de tips daar maar eens uit.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:29

momania

iPhone 30! Bam!

Zie gegeven antwoorden ;)

hoort idd niet in Windows Operated Systems, maar eigenlijk in Software Algemeen

Maar met die howto kom je er denk wel uit :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.