Toon posts:

Certified PDF coverteren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat iemand een antwoord op mijn vraag kan geven !

Welk component (of software) heb je nodig in je website (of bij je provider?) om de inhoud te converteren naar certified PDF ?

of anders gesteld
Wat is de conversie tool die je op je domein moet hebben om certified-PDF te maken?.

B.V.D.

Roger

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2004 14:59 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Je wilt dus HTML converteren naar PDF als ik je verhaal goed begrijp? hoe bedoel 'conversie tool in je domein'? zou je dat wat duidelijk willen formuleren? ik kan er nu weinig uit wijs worden.

Bekijk ook even curry684 in "certified PDF en je provider!" en dit, want zo snapt men er weinig van. stuur adobe ook een mailtje :)

Welkom op GoT trouwens, dat je maar een leuke tijd mag hebben :)

[ Voor 19% gewijzigd door G33rt op 11-01-2004 15:15 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zoals G33rt ook al zegt - wat bedoel je precies met Certified? In ieder geval - kijk eens naar tools als [google=htmldoc] of [google=ghostscript] :)

Verwijderd

bedankt ik was al een tijdje aangemeld hier maar wist mijn inloggegevens niet meer !! ;)
Maar daar ben ik inmiddels achter gekomen.

maar ik probeer wat duidelijker te zijn ..

HTML kan (online) omgezet worden naar een pdf bestand, bijvoorbeeld door een softwarecomponent als "htmltopdf" op de webserver te installeren en vervolgens een asp-script aan de webpagina toe te voegen. Het script en de software-component zorgt ervoor dat Acrobat Distiller aangeroepen wordt en er een PDF bestand gemaakt wordt van de html-pagina.

Certified-PDF wil zeggen een PDF-bestand dat m.b.v. Acrobat Distiller en een plug-in, bijvoorbeeld van Enfocus, gecertificeerd wordt voor drukwerktoepassingen. Een dergelijk bestand wordt normaal gesproken gemaakt vanuit een grafische opmaakomgeving, bijvoorbeeld Quark Express of Indesign.

De bedoeling is nu om html (online) om te zetten naar een Certified PDF.

Het is een behoorlijk nieuwe ontwikkeling in de grafische wereld en staat bekend onder de noemer "Marketing Resource Management" om via een webpagina Certified PDF bestanden te genereren.

Wie weet welke software(component) en welk script nodig is om dit voor elkaar te krijgen?

Roger