[Halo PC] Server heeft veel Lag

Pagina: 1
Acties:

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-02 13:13
Ok als volgt. Ik ben nu in het bezit van een Demon adsl lijn. 8mbit/1mbit. Hieruit haal ik na wat testen een upload snelheid van 90kb/s.. En na wat meten ben ik erachter gekomen dat 1 client pak 'm beet theoretisch 5kb/s opneemt.

Dus zou je zeggen moet ik makkelijk 10 man kunnen hosten.

Ik draai wel eens een server voor games zoals Unreal Tournament en daarin kan ik zonder problemen met 6 man spelen. Zowel nederlanders als andere.

Draai ik nu echter een halo server dan heeft zelfs 1 persoon als de meest verschrikkelijke lag.

Ik snap niet helemaal hoe dat kan. Ik draai hem dedicated op een laptop @ 2Ghz. 512MB Geheugen dus dat zou zonder problemen moeten gaan. (WindowsXP)

Ik dus ook op zoek naar iemand die mij kan vertellen waarom Halo zo ontiechlijk lagged en de rest van mijn games niet. De ping die mensen hebben bij die lag is 100~ ofzo. Nou ik heb zelf met ping 100 gespeeld en dan valt die Lag (Warpen e.d) nog best mee.

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-02 15:25

BioHazard

*\o/*

Ik kan met Chello plus makkelijk 10 mensen hosten dus ik vindt dit maar raar? :X

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-02 13:13
Bi0Hazard schreef op 11 januari 2004 @ 14:58:
Ik kan met Chello plus makkelijk 10 mensen hosten dus ik vindt dit maar raar? :X
Hoeveel upload heeft Chello plus dan wel niet. Heb je die pings wel eens bekeken of gevraagf hoe het liep. 90% van Halo spelers die gewoon een server joinen zijn zo uberNoob die weten niet eens wat ping is.

Overigens: Met mijn @home lijn. Van 16kb/s up die ik ook nog heb. Kan ik ook niet fatsoenlijk 1 player hosten. Ook dat moet namelijk gewoon mogelijk zijn.

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-02 15:25

BioHazard

*\o/*

Kan allemaal wel maar ik meen het tot echt... Pings waren dan wel ~150..
Vehicles enz waren disabled... Maybe maakt dat wat uit ofzo?
Maja echt lekker liep de server dan niet dus je hebt wel gelijk...
Maar ik kan wel een server voor 6 mensen hosten zonder problemen... Probeer ik net :)

[ Voor 37% gewijzigd door BioHazard op 11-01-2004 15:46 ]