Dit is mijn Casemod.

Het is een Q-tec case met de volgende hardware.
Amd Athlon XP 2600+ @ 3200+ barton 400fsb
Asus A7N8X-X
512 mb kingston ram 333fsb
Nvidia geforce 2MX400 64mb pci (wordt vervangen binnekort)
30 + 40Gb hdd
52X24X52 cd/rw
16X48 DVD
Onboad sound en LAN.

Dit is mijn zelfgemaakte Fan controler. Hiermee kan ik 3 fans besturen en ik kan mijn witte ccfl uit of aan zetten.

2 van de 3 led fans.

Deze ccfl heb ik uit een scanner gesloopt.

Mijn window is een verhaal appart. Dit moest eigenlijk een window worden met een rubbere molding. Maar die stunt is mislukt. nu heb ik de hoeken recht gezaagd en om de randen pooster strips geklikt (alleen nog maar te krijgen bij de expo). En daarna heb ik mn window aan de achterkan van de kap vast gekit. En omdat mijn zijplaat was bekrast door het decoupeer zagen heb ik hem zwart over gespoten. Ik vind het kleurverschil best mooi.

Dit is niet echt een onderdeel van mn mod maar het ziet er wel flex uit.

Door mijn goede airflow vind mijn video kaart het niet erg om pasief gekoelt te worden
hij draait nu 200mhz @ 230mhz

Deze is ook wel mooi, fans draaien op dat moment btw.
Wil je meer info? vraag het dan gewoon.

Het is een Q-tec case met de volgende hardware.
Amd Athlon XP 2600+ @ 3200+ barton 400fsb
Asus A7N8X-X
512 mb kingston ram 333fsb
Nvidia geforce 2MX400 64mb pci (wordt vervangen binnekort)
30 + 40Gb hdd
52X24X52 cd/rw
16X48 DVD
Onboad sound en LAN.

Dit is mijn zelfgemaakte Fan controler. Hiermee kan ik 3 fans besturen en ik kan mijn witte ccfl uit of aan zetten.

2 van de 3 led fans.

Deze ccfl heb ik uit een scanner gesloopt.

Mijn window is een verhaal appart. Dit moest eigenlijk een window worden met een rubbere molding. Maar die stunt is mislukt. nu heb ik de hoeken recht gezaagd en om de randen pooster strips geklikt (alleen nog maar te krijgen bij de expo). En daarna heb ik mn window aan de achterkan van de kap vast gekit. En omdat mijn zijplaat was bekrast door het decoupeer zagen heb ik hem zwart over gespoten. Ik vind het kleurverschil best mooi.

Dit is niet echt een onderdeel van mn mod maar het ziet er wel flex uit.

Door mijn goede airflow vind mijn video kaart het niet erg om pasief gekoelt te worden

Deze is ook wel mooi, fans draaien op dat moment btw.
Wil je meer info? vraag het dan gewoon.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2004 19:22 ]