Be careful what you wish for.. you just might get it.
* DSmarty presenteert met gepaste trots:
C[HELL]O
Slechte informatievooziening
Langzaam
Teveel downtime
Slechte Mailserver
Brakke newsserver
Halfdode DNS-servers
Responstijd van 10 werkdagen
C[HELL]O
Slechte informatievooziening
Langzaam
Teveel downtime
Slechte Mailserver
Brakke newsserver
Halfdode DNS-servers
Responstijd van 10 werkdagen
edit:
typo
typo
Verwijderd
/me heeft in de aanbieding *kabelfoon*
want jullie dachten toch niet dat casema die trage verbindingen en dat belachelijke demos modem zelf verzonnen hebben, dat is gewoon bij de kabelsloom afgekken,ze hebben wel hier een daar wat verbeteringen aan gebracht qua snelheid ensow..
--Ray
want jullie dachten toch niet dat casema die trage verbindingen en dat belachelijke demos modem zelf verzonnen hebben, dat is gewoon bij de kabelsloom afgekken,ze hebben wel hier een daar wat verbeteringen aan gebracht qua snelheid ensow..
--Ray
Superweb! En er is helaas geenn alternatief!

Le peintre de l'espace se jette dans le vide! (Y.Klein 1960)
Flop 5 providers
bron: http://www.kieskeurig.nl
1. VobisNET Premium Plus 1.86
2. Sonera Power abonnement m.. 2.88
3. Internet Gateway Rotterda.. 3.71
4. Wanadoo Cable Wanadoo Bas.. 3.86
5. Superweb Standaard 4.52
bron: http://www.kieskeurig.nl
1. VobisNET Premium Plus 1.86
2. Sonera Power abonnement m.. 2.88
3. Internet Gateway Rotterda.. 3.71
4. Wanadoo Cable Wanadoo Bas.. 3.86
5. Superweb Standaard 4.52
Verwijderd
zoals in een ander topic ook te lezen valt, Zeelandnet/zekatel zijn best wel lijers. schiet niet op met die lui, klantvriendelijkheid hebben ze nog nooit van gehoord, het is duur, lage snelheid en de laatste tijd weer enorm veel downtijd hier in de buurt.
Je moet ook ernaar staren dan zie je de schoonheid van het kunststukje.Op maandag 11 december 2000 17:12 schreef DSmarty het volgende:
Hmmz, ik denk dat 1 a 2 smileys wel voldoen hoor.
Fakir
Simpel... de provider die jij NIET hebt zuigt zwaarder dan degene die je nu WEL hebt
Dat kunnen er een heleboel zijn, maar je blijft toch niet bij een provider die pokke kwaliteit leverd, of wel dan?
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
casema =traagnet
het is echt niet te harden
denk er over om maar weer terug te gaan naar basic tel lijn, scheelt een hoop tijd.
Helpdesk van casema wel eens gebeld, dat zit wel redelijk. Ze hebben ooit nog eens een monteur gestuurd, en die loste het wel op. Via een omweg, eerst alle kabels lostrekken, maar uiteindelijk lag het aan mijn software
kortom CASEMA = traagnet = traagst
Ik snap dat gel*l over Chello dus ook niet, gaat maar 20K soms, ik zou er bij wijze van spreke een moord voor doen
het is echt niet te harden
denk er over om maar weer terug te gaan naar basic tel lijn, scheelt een hoop tijd.
Helpdesk van casema wel eens gebeld, dat zit wel redelijk. Ze hebben ooit nog eens een monteur gestuurd, en die loste het wel op. Via een omweg, eerst alle kabels lostrekken, maar uiteindelijk lag het aan mijn software
kortom CASEMA = traagnet = traagst
Ik snap dat gel*l over Chello dus ook niet, gaat maar 20K soms, ik zou er bij wijze van spreke een moord voor doen
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
Superweb

Gelukkig zijn ze nu dood en heb ik het meeste geld terug laten boeken.
Ik heb ECHT nog NOOIT zo'n slechte provider gehad. Ik heb jammer genoeg verder geen alternatief. Geen kabel. Geen ADSL. Nu ook geen Flatfee meer.
Back 2 KPN :r:r:r:r
Gelukkig zijn ze nu dood en heb ik het meeste geld terug laten boeken.
Ik heb ECHT nog NOOIT zo'n slechte provider gehad. Ik heb jammer genoeg verder geen alternatief. Geen kabel. Geen ADSL. Nu ook geen Flatfee meer.
Back 2 KPN :r:r:r:r
Pagina: 1