Welke provider zuigt het zwaarst?

Pagina: 1
Acties:

• Taco T.
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-11-2021
Na alle klaagzangen over Casema en @home vraag ik me af welke provider nu echt slechtste/langzaamste/klantonvriendelijskte is. :?

Mijn zus heeft de fout gemaakt een abonnement bij Compuserve te nemen, volgens haar ligt ieder uut de server plat. Nu kan het bij haar ook nog aan 1001 andere dingen liggen, maar ook over Compuserve heb ik nog nooit een positief verhaal gehoord.

Zelf gebruik ik thuis Introweb, naar mijn volle tevredenheid. Ik heb nog NOOIT meegemaakt dat bij hun de server plat lag. :)

Be careful what you wish for.. you just might get it.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
* DSmarty presenteert met gepaste trots:

C[HELL]O

Slechte informatievooziening
Langzaam
Teveel downtime
Slechte Mailserver
Brakke newsserver
Halfdode DNS-servers
Responstijd van 10 werkdagen

edit:
typo

Verwijderd

/me heeft in de aanbieding *kabelfoon*

want jullie dachten toch niet dat casema die trage verbindingen en dat belachelijke demos modem zelf verzonnen hebben, dat is gewoon bij de kabelsloom afgekken,ze hebben wel hier een daar wat verbeteringen aan gebracht qua snelheid ensow..

--Ray

Verwijderd

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Superweb/VobisNET
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

• void
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-12-2023

void

®

Superweb! En er is helaas geenn alternatief!

:r :( :r :r :( :r :( :r :r :( :r :( :r :r :r :( :r :( :r :( :r :( :( :( :r :( :r :r :r :( :r
:r :( :r :( :r :r :( :r :r :( :r :( :r :r :r :( :r :( :r :( :r :( :r :r :r :( :r :r :r :( :r
:r :( :( :r :r :r :( :r :r :( :r :( :( :r :r :( :r :( :r :( :r :( :( :r :r :( :( :( :r :( :r
:r :( :r :( :r :r :( :r :( :r :r :( :r :r :r :( :r :( :r :( :r :( :r :r :r :( :r :( :r :r :r
:r :( :r :r :( :r :r :( :r :( :r :( :( :( :r :r :( :r :( :r :r :( :( :( :r :( :( :( :r :( :r

Le peintre de l'espace se jette dans le vide! (Y.Klein 1960)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hmmz, ik denk dat 1 a 2 smileys wel voldoen hoor.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Flop 5 providers

bron: http://www.kieskeurig.nl ;)

1. VobisNET Premium Plus 1.86
2. Sonera Power abonnement m.. 2.88
3. Internet Gateway Rotterda.. 3.71
4. Wanadoo Cable Wanadoo Bas.. 3.86
5. Superweb Standaard 4.52

Verwijderd

zoals in een ander topic ook te lezen valt, Zeelandnet/zekatel zijn best wel lijers. schiet niet op met die lui, klantvriendelijkheid hebben ze nog nooit van gehoord, het is duur, lage snelheid en de laatste tijd weer enorm veel downtijd hier in de buurt.

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 19:51
Op maandag 11 december 2000 17:12 schreef DSmarty het volgende:
Hmmz, ik denk dat 1 a 2 smileys wel voldoen hoor.
Je moet ook ernaar staren dan zie je de schoonheid van het kunststukje.

Fakir

Verwijderd

jullie chello'ers moeten echt niet zeuren, casema is nog veeeeeel erger :( :(

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Simpel... de provider die jij NIET hebt zuigt zwaarder dan degene die je nu WEL hebt :) Dat kunnen er een heleboel zijn, maar je blijft toch niet bij een provider die pokke kwaliteit leverd, of wel dan?

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 11:16

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

casema =traagnet

het is echt niet te harden

denk er over om maar weer terug te gaan naar basic tel lijn, scheelt een hoop tijd.

Helpdesk van casema wel eens gebeld, dat zit wel redelijk. Ze hebben ooit nog eens een monteur gestuurd, en die loste het wel op. Via een omweg, eerst alle kabels lostrekken, maar uiteindelijk lag het aan mijn software :)

kortom CASEMA = traagnet = traagst

Ik snap dat gel*l over Chello dus ook niet, gaat maar 20K soms, ik zou er bij wijze van spreke een moord voor doen

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Superweb :r :r

Gelukkig zijn ze nu dood en heb ik het meeste geld terug laten boeken.

Ik heb ECHT nog NOOIT zo'n slechte provider gehad. Ik heb jammer genoeg verder geen alternatief. Geen kabel. Geen ADSL. Nu ook geen Flatfee meer.

Back 2 KPN :r:r:r:r
Pagina: 1