Bestand uit installatie extracten zonder te installeren.

Pagina: 1
Acties:

• NkLs
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb hier een wallpaper gedownload, die echter in een .exe (Wise Installation Wizzard) verstopt zit, die spyware installeert. Is het mogelijk om de inhoud van die .exe te bekijken en te extracten zonder die te installeren?
Ik heb al geprobeerd te hernoemen naar .rar, .zip en .cab, maar WinRAR accepteert dat niet...
ExWise 0.5 gaat ook niet.

[ Voor 5% gewijzigd door NkLs op 11-01-2004 14:24 . Reden: Extra informatie ]

Ipsa scientia potestas -Francis Bacon

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Eerst je temp map leegmaken (meestal C:\Windows map\Temp en anders zal je hem in je Documents & Settings kunnen vinden)

Dan de installer runnen, en kijk wat er in de temp map komt te staan. Meestal de install files van het prog. ;)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• NkLs
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ja, maar dan moet ik de installer runnen, waardoor mijn computer vol met spyware staat.

Ipsa scientia potestas -Francis Bacon

Verwijderd

Je kan ook een wise unpacker zoeken natuurlijk.
Zullen vast wel te vinden zijn.

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:26
NkLs schreef op 11 januari 2004 @ 14:24:
Ja, maar dan moet ik de installer runnen, waardoor mijn computer vol met spyware staat.
Je computer staat in het allereerste scherm van de installer nog niet meteen vol met spyware hoor. De installer heeft het dan alleen maar uitgepakt in de temp-dir.
Je kijkt wat er in de temp-dir staat, kopieert datgene wat je zoekt en drukt vervolgens op cancel in de installer om de installatie af te breken. En dan is er geen spyware geinstalleerd want je drukte op cancel.

[ Voor 24% gewijzigd door Eegee op 11-01-2004 14:27 ]

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Eegee schreef op 11 januari 2004 @ 14:26:
[...]

Je computer staat in het allereerste scherm van de installer nog niet meteen vol met spyware hoor. De installer heeft het dan alleen maar uitgepakt in de temp-dir.
Precies, je hoeft hem alleen maar op te starten verder niet ergens op klikken. Wanneer je de temp map gekopieerd hebt, sluit je de installer meteen weer af.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Pagina: 1