Toon posts:

GSM antenne verlengen /versterken ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Nokia 3330 en een Siemens C35 liggen. Op dit moment is mijn bereik via Telfort bagger (sinds 4 dagen).

Is het mogelijk om via wat huis tuin en keuken spul de antenne van 1 van deze mobiels te verterken / verlengen ?

Ik heb al geprobeerd om een gewoon stuk snoer tegen de antenne van siemens aan te drukken (of het car-kit pinnetje-in-het-midden :-) ) , maar dat doet niet veel......

heeft iemand tips ??

• Bl@ckbird
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Die antenne is speciaal gemaakt voor de draaggolffrequentie, waarop die GSM werkt. Je kan wel een extra monitor scherm openen op de Nokia. Je kan daarmee een hele zooi status info opvragen. (O.a. ontvangst van omringende masten) Je hebt hiervoor een geschikt programma nodig en een datakabel. Zoek ff op "Net Monitor" & "Nokia"

* Bl@ckbird weet niet of er versterkers bestaan voor GSM's.
En als ze bestaan zijn ze bij wet verboden. Iedereen moet namelijk onder een max vermogen blijven.

Met de hierboven genoemde optie kun je wel ff kijken of er misschien gebouwen / andere objecten in de weg staan. (dempingen/reflecties opleveren)

~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~