Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] Featurerequest search

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:20
Als ik zoek, en bijvoorbeeld 2 pagina's vol hits gevonden heb, scroll ik naar beneden om het te doorzoeken. Als ik dan bijvoorbeeld halverwege een topic open, dit doorlees en weer terugga, kom ik weer bovenaan de pagina met hits te staan. Is het niet mogelijk om dan weer terug te gaan waar je gebleven was met zoeken?

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Welke browser heb je? Volgens mij is dit namelijk browserafhankelijk. IE doet dit soort dingen meestal wel op de manier zoals jij wil, terwijl Mozilla/Firebird de locatie niet onthoudt.

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:20
Ik heb internet explorer 6.0

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Dit viel mij laatst toevallig ook op. Het is inderdaad redelijk storend om weer naar beneden te moeten scrollen voor waar je gebleven was. :|
Dit komt overigens door de anchor in de url (#hitstart). :)

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:04

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik ken het.. ik erger me er zelf ook dood aan.. en ik kan maar niet ontdekken waarom het zo is, waarom IE en Mozilla van de een op de andere dag ineens niet meer terug willen naar hun oude locatie (ook met topiclistings en de index).. als je op de FP bijvoorbeeld .plans bekijkt en teruggaat dan wil ik bij die .plans uitkomen, niet bovenaan de pagina..

Ik ben benieuwd of meer mensen er last van hebben (last als in; hetzelfde ervaren, niet last als in; je irriteert je er ook aan). En of iemand toevallig een idee heeft waar het aan kan liggen...

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 22:06

decramy

root@birdie:~#

* decramy ook kees` last... * decramy ook wel kees` onbedoelde last
oplossing :?

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:06

crisp

Devver

Pixelated

Het scrollen naar #hitstart in de search wordt met javascript gedaan, dus het kan kloppen dat hij bij een back weer terugspringt. Dit is overigens zo gedaan omdat een #hitstart in de action van het form mega problemen veroorzaakte in o.a IE op de MAC.
Dit is overigens niet zo bij andere listings.
Persoonlijk open ik trouwens searchresults met een shift-click in een nieuwe window...

Intentionally left blank

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Crisp kan die #hitstart er dan niet gewoon uitgehaald worden? Het is weliswaar handig na een zoekopdracht direct de results in beeld te krijgen, maar het nadeel (het steeds naar beneden moeten scrollen) is imo groter dan het eventuele voordeel. :)

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb nog wel een ideetje, eens testen of dat werkt...

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

lokaal fixed :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.