O'Toole's Commentary on Murphy's Law: Murphy was an optimist.
Niemand een idee?
Het is misschien een wat lompe work-around, maar voorlopig kan je dan misschien wel printen.
Je kan je document exporteren naar een PDF file en deze openen in je favoriete PDF viewer en van daar uit printen.
Je kan je document exporteren naar een PDF file en deze openen in je favoriete PDF viewer en van daar uit printen.
dat doe ik al
Ik begin inmiddels wanhopig te worden.
Ik heb de nieuwste driver.
Het probleem treedt ook alleen op in Writer en niet in andere onderdelen van Open Office.
Ik heb de nieuwste driver.
Het probleem treedt ook alleen op in Writer en niet in andere onderdelen van Open Office.
Heb je plugins geinstalleerd? Heb je gekeken of deze bug al gemeld is en er wellicht een oplossing voor is? Bij een stuk of 5 installaties die ik gedaan had was het geen probleem.
Heb je 1.1 over 1.0.3 heen gezet, misschien dat je moet uninstallen en zeker zijn dat alle informatie etc echt weg is. Bedoel je trouwens de windows versie of de linux ( of andere) versie?
Heb je 1.1 over 1.0.3 heen gezet, misschien dat je moet uninstallen en zeker zijn dat alle informatie etc echt weg is. Bedoel je trouwens de windows versie of de linux ( of andere) versie?
Human Bobby
Neem eens een kijkje op het OpenOffice.org-forum of schrijf je in op de mailinglist. Daar zitten mensen die meer van OOo afweten dan hier het geval is
.
Ik gebruik Ooo voor windows (xp)
ik heb eerst 1.0.3 verwijderd
ik ben al inschreven op de mailinglist (en de vraag gesteld)
ik heb al een bericht gepost op het forum
beiden zonder resultaat
ik heb eerst 1.0.3 verwijderd
ik ben al inschreven op de mailinglist (en de vraag gesteld)
ik heb al een bericht gepost op het forum
beiden zonder resultaat
Pagina: 1