Radeon 9800 SE AIW TV TUNER probleem

Pagina: 1
Acties:

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik probeer nu kanalen op te zoeken maar ik zie maar 2 manieren om te zoeken dat is automatisch zoeken op de kabel en de antenne.....hij zit op de kabel aangesloten en als ik hem instel om op de antenne te zoeken dan vind hij wat kanalen nederland 1 bijv maar nederland 2 niet...snap er helemaal nik svan.. heb al wat oudere topics doorgekeken over deze kaart maar niet iets kunnen vinden.......ik heb ookk zitten zoeken om zenders handmatig in te stellen maar dat kan ik ook neit vinden....iemand een idee wat ik fout doe ef wat er fout is..??

Rapapa...

• ModmaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-07-2015

ModmaN

Damn i'm good

met zoeken moet je hem instellen op antenne en op agressief zoeken zetten. duurt een minuut of tien, maar ik heb hier nu wel 45 zenders :P

get rich or die try'in

• LosGieros
  • Niet online
ModmaN schreef op 11 januari 2004 @ 13:43:
met zoeken moet je hem instellen op antenne en op agressief zoeken zetten. duurt een minuut of tien, maar ik heb hier nu wel 45 zenders :P
heb ik ook gedaan maar dan blijft hij op 13% beetje hangen als het ware.....

Rapapa...

• ModmaN

ModmaN

Damn i'm good

drivers opnieuw installeren :?
denk dat hier ergens een foutje in zit

get rich or die try'in

• Billcruz007
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-03-2025
anders kun je toch zelf de zenders handmatig instellen, is wel wat meer werk maar uiteindelijk bespaart het je werk want je kunt de zenders gelijk op een eigen volgorde doen en ook een naam geven.
kijk voor een zenderlijst bij je kabelboer, bij mij is het upc:
http://www.upc.nl/frequencies_select.php
zo heb ik het gedaan en het is wel veel beter vind ik B)

• LosGieros
  • Niet online
Ik heb ent alles opnieuw erop gezet en nog steeds hetzelfde....waar kan ik ze handmatig invoeren trouwens??

Rapapa...

Verwijderd

LosGieros schreef op 11 januari 2004 @ 22:54:
Ik heb ent alles opnieuw erop gezet en nog steeds hetzelfde....waar kan ik ze handmatig invoeren trouwens??
Ik heb het zelfde probleem, na 13 % geen reactie meer. Drivers opnieuw, geen verbetering. Handmatig instellen, geen idee . . . kan bij ATi MMC geen optie ervoor vinden.

Kan dat ff uitgelegd worden ??

• Billcruz007
start tv> rechtermuisklik op tv scherm> setup> kies de TV Tuner tabblad> klik op de knop genaamd "Add channel" of "kanaal toevoegen"> voeg de frequentie toe> klaar! en zo doe je dat ook met de andere zenders.
succes :)

en als je de andere zenders wilt verwijderen dan doe je autoscan en stop je het gelijk weer zodat je de oude zenders kwijt raakt.

voeg de kanalen gelijk in je eigen logische volgorde want anders wordt het weer een heel gedoe om ze daarna op een andere volgorde te zetten.
pas trouwens op dat je geen zender toevoegt dat niet goed is want je kunt het daarna niet meer verwijderen zonder alles te verwijderen! |:(

• LosGieros
  • Niet online
He das vaag ik heb helemaal geen functie add channel of toevoegen!! Vond het al zo simpel beschreven door je......

Rapapa...

• Billcruz007
Dat is inderdaad vaag :|
welke versie van mmc heb je? ik gebruik versie 8.8. moet je mischien niet ook de patch van dx9.b installeren of zoiets?

• ModmaN

ModmaN

Damn i'm good

ik heb dit probleem zelf ook gehad, en ik heb het als volgt op kunnen lossen:

laat hem eerst zelf naar de zenders zoeken, met agressive scan. nu vind ie misschien een paar zenders, maar lang niet allemaal. ik ben gestopt nadat ik ongeveer 13 zenders had, en heb hierna op ok geklikt.

nu stonden er een paar zenders en is ook de functie kanaal toevoegen aanwezig.
is dit niet het geval laat hem dan volledig zoeken, ook al vind ie niet veel.

als ie klaar is staat de functie kanaal toevoegen er als het goed is wel bij.

nu kan je handmatig de kanalen toevoegen :P

het is ff klooien om de kanalen op de juiste volgorde te hebben, maar als je eenmaal zover ben kan je genieten hoor :P

als na het volledig scannen de functie kanaal toevoegen er nog steeds niet bij staat, weet ik het ook niet meer.

get rich or die try'in

• LosGieros
  • Niet online
ModmaN schreef op 12 januari 2004 @ 21:32:
ik heb dit probleem zelf ook gehad, en ik heb het als volgt op kunnen lossen:

laat hem eerst zelf naar de zenders zoeken, met agressive scan. nu vind ie misschien een paar zenders, maar lang niet allemaal. ik ben gestopt nadat ik ongeveer 13 zenders had, en heb hierna op ok geklikt.

nu stonden er een paar zenders en is ook de functie kanaal toevoegen aanwezig.
is dit niet het geval laat hem dan volledig zoeken, ook al vind ie niet veel.

als ie klaar is staat de functie kanaal toevoegen er als het goed is wel bij.

nu kan je handmatig de kanalen toevoegen :P

het is ff klooien om de kanalen op de juiste volgorde te hebben, maar als je eenmaal zover ben kan je genieten hoor :P

als na het volledig scannen de functie kanaal toevoegen er nog steeds niet bij staat, weet ik het ook niet meer.
Waarschijnlijk heb je gemist dat ik zei dat volledige scan neit lukt...bij 13% stopt ie en hangt ie.....

Rapapa...

• ModmaN

ModmaN

Damn i'm good

damn, helemaal vergeten, en als je hem annuleert bij 10 % heb je dan wel de funtie kanaal toevoegen :?

get rich or die try'in

• LosGieros
  • Niet online
ModmaN schreef op 13 januari 2004 @ 12:59:
damn, helemaal vergeten, en als je hem annuleert bij 10 % heb je dan wel de funtie kanaal toevoegen :?
Hij crasht.....

Rapapa...

• ModmaN

ModmaN

Damn i'm good

ook bij 10 % :?

get rich or die try'in

• LosGieros
  • Niet online