Toon posts:

Een vraagje...

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jongens,ik heb het volgende probleem...Heb net Demon aangevraagt, komt binnen een paar weket...Maar ik heb 2 hoofdaansluitingen voor mijn telefoon!In de manual staat dat ik zou problemen krijgen als iemand aan het telefoneren is....Heeft iemand ervaring mee? BTW:Nee,ik weet niet waar de lijn gesplitst wordt, ergens onder het huis denk ik.... :'(

• Dre
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Dre

Moeilijk he, een topic titel verzinnen......

druk af en toe op de [Enter] toets......

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

ik begrijp er niks van.

Lekkere duidelijke topic titel.

Lees dit eens:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

[ Voor 29% gewijzigd door j-w op 11-01-2004 11:49 ]

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:14

Korakal

Up up up!

Hoi, welkom op GoT. Graag wil ik je even wijzen op de policy hier op GoT (Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)). We verwachten namelijk enige inspanning van jouw kant voordat je een topic opent, bijvoorbeeld door eerst zelf te zoeken. Over Demon loopt al een hele grote topicserie ([rml][ Ervaringen] Demon DSL Express #9[/rml]), dus je kan beginnen met daar de startpost van te bekijken. Hier staan best wat nuttige links in.

Verder hebben we de FAQ Internet & Telefonie en de search.

Om inhoudelijk op je vraag in te gaan: zolang jij je splitter gewoon vóór alle telefoonaansluitingen plaatst is er niks aan de hand. Als je zelf had rondgekeken had je dit ook kunnen vinden.

Dit topic gaat daarom ook dicht :)

Overigens, wil je de volgende keer een iets pakkender titel verzinnen? Graag een beetje dekkend voor je vraag.

[ Voor 10% gewijzigd door Korakal op 11-01-2004 11:53 ]

Dit topic is gesloten.