Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW]Prijzen verschijnen niet

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:29
Goejesmorgens. Ik ben bezig om de conversietabel van cdromland in de pricewatch wat aan te vullen maar het valt me op dat in de categorie behuizingen niet alles verschijnt wat wel door de log word aangegeven als 'done'. Wie kan me hierbij helpen???

• Dre
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Dre

aantal keer refreshen, is hier ook zo

• stylezzz
CTRL-F5 has no effect at all.... :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
In welke categorie/ bij welk product ben je bezig? Zit je soms aan je maximum aantal prijzen in de categorie?

[ Voor 9% gewijzigd door Harm op 11-01-2004 11:47 . Reden: BTW ]

• stylezzz
Harm schreef op 11 januari 2004 @ 11:47:
In welke categorie/ bij welk product ben je bezig? Zit je soms aan je maximum aantal prijzen in de categorie?
In de categorie behuizingen.

http://www.tweakers.net/pricewatch/35899
pricewatch: AOpen H600A (ATX, 300W 24-pins PSU, Wit)

Deze 2 kasten bijvoorbeeld. Vrij populair, en volgens de log worden onze prijzen gekoppeld maar ik zie ze niet verschijnen? We hebben sinds van de week een 'gold' abbo bij jullie. Voorheen was dat 'select' meen ik. Misschien dat iemand is vergeten het maximum aantal prijzen per categorie te verhogen????

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als je via het knopje 'Toon alle resultaten' kijkt, staan de prijzen er dan wel? Dat linkje staat onderaan de tabel met prijzen.

Bdw, ik heb even de PWM-coordinator op dit draadje gewezen. Dus die zal ook nog wel langs komen zeilen :).

• stylezzz
Nope, niks te zien. Zou ook niet hoeven toch in 'gold' status?????

We wachten even af.... :)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als het gaat om nieuw toegevoegde producten, bekijk dan eens het volgende artikel:

Introductie Product- en ShopQueue

Zoals u daar kunt lezen, zagen wij ons genoodzaakt om producten voortaan eerst te "screenen", met andere woorden: controleren op correctheid, invoerstijl, het reeds bestaan van de vermelding en de volledigheid van de gegevens.

Veel gebruikers (inclusief gebruikers van de PWM) voerde zelf een dergelijke controle niet of niet voldoende uit. Als gevolg hiervan ontstonden vele dubbele vermeldingen van producten, vermeldingen waar niets uit af te leiden was (bijvoorbeeld "TH-A53"), vermeldingen in ALLEEN HOOFDLETTERS, enzovoorts.

Daarom is besloten om producten die worden toegevoegd door gebruikers via de website of PWManager voortaan eerst te controleren op bovenstaande. Bovendien wordt indien mogelijk direct een fabrikant productpagina URL en/of UPID aan het product gekoppeld, wat de Pricewatch gebruiksvriendelijker en completer maakt.

Hierdoor kan het gebeuren dat producten met enige vertraging in de Pricewatch verschijnen, of het kan gebeuren dat het product niet wordt toegevoegd omdat het niet aan de voorwaarden daarvoor voldoet.

Als u denkt dat bovenstaande niet ten grondslag ligt aan uw problemen, kunt u het beste even per e-mail contact met mij opnemen. Vermeld u dan enkele voorbeelden van producten en stuur de mail naar roelant [at] tweakers [dot] net :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.