Toon posts:

Waar kan ik de Thrustmaster Gamepad BETROUWBAAR bestellen???

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo jongens,

Ik heb vorige week de Thrustmaster FireStorm Dual Power 3 bij het bedrijf Neversoft - Systems bestelt. Nou alles leek goed te gaan ze zeiden dat ik het product binnen twee dagen thuis zou moeten hebben.
Maar naar een week kreeg ik nog niets, wat bleek dus dat Neversoft het product helemaal niet meer verkoopte :( .
Hebben jullie ervaringen met dit bedrijf?

Maja, toen vroeg ik maar of ie het geld weer terug kon overmaken. Nou is mijn vraag of een van jullie een site kent waar ik dit product vrij goedkoop maar vooral BETROUWBAAR kan kopen :? ??

Alvast Bedankt!

(p.s: Ik woon in Maastricht, en als iemand misschien toevallig een winkel kent in Maastricht die dit product verkopen, dat zou nog fijner zijn natuurlijk :9 )

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:22

Entity

9000rpm

Dat is waar de Pricewatch voor is uitgevonden. Door op het duimpje voor de winkelnaam te klikken, kun je ervaringen lezen van anderen met de winkel.

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt Sander :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar heeft iemand er goede ervaringen met een bepaalde site, zoals leverdatum etc.?????

Alvast bedankt!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:58
Sander Prinsen schreef op 11 januari 2004 @ 11:03:
Dat is waar de Pricewatch voor is uitgevonden. Door op het duimpje voor de winkelnaam te klikken, kun je ervaringen lezen van anderen met de winkel.
offtopic:
hee NFSCars admin ;)

maar idd, daar is de pricwatch voor, en ook staan daar als het goed is ervaring met een winkel/bedrijf

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:22

Entity

9000rpm

Burnfout schreef op 11 januari 2004 @ 16:19:
[...]

offtopic:
hee NFSCars admin ;)

maar idd, daar is de pricwatch voor, en ook staan daar als het goed is ervaring met een winkel/bedrijf
offtopic:
Arg! Nog even en ik kan niet eens meer over straat zonder herkend te worden! ;)

Verwijderd

Als je een betrouwbare winkel zoekt, dan kan je kijken bij de ShopSurvey. In de ShopSurvey kunnen mensen cijfers en opmerkingen plaatsen over winkels. Het is gelinkt met de Pricewatch, dus je kan snel zien wat men van een bepaalde winkel vindt.

Omdat ik denk dat dit topic niet helemaal in SGD thuis past, ik denk dat de winkels die je in de Pricewatch vindt jou verder kunnen helpen, doe ik het topic dicht. Succes met bestellen en spelen straks :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.