Toon posts:

Moederbord videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een nieuw moederbord met AMDprocessor en losse videokaart geplaatst in een verder oude kast en met de oude apparatuur. Nu krijg ik bij het opstarten op het scherm: " no signal input " . Aan de controle lampjes te zien, werkt de computer wel.

Ik neem aan dat ik de videokaart nog moet installeren, maar daartoe moet ik toch eerst het moederbord aan de praat krijgen ? Waar begin ik bij dit kip-ei probleem ?

Met vriendelijke groet,

Jan

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-08 16:08

DataGhost

iPL dev

mss domme vraag maar zit de monitor kabel erin :)

en weet je zeker dat die kaart het doet

• Dre
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Dre

onboard kaart uit zetten @ bios ? (door stekker in ander gat te pluggen

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
een video kaart heeft een eigen bios, deze wordt dus standaard aangesproken en zou moeten werken.

probeer anders eens de bios (van je mainboard) te resetten

en geef anders eens aan wat voor video kaart je hebt en wat voor monitor (als deze namelijk dual input heeft kan het zijn dat je hem zelf moet vertellen op welke input hij hangt)

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

• DkF
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:47

DkF

Iets uitgebreidere specs graag...

Zit er geheugen in de PC?

Piept je moederbord als je de PC aanzet?

Verwijderd

Losse videokaart?

heb je de videokaart wel in je agp slot zitten of ligt ie los in je kast ?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hier kunnen we niks mee. Je hebt het noodzakelijke Beleid van dit subforum niet doorgenomen, waardoor de topicstart van geen kanten deugt. De specificaties ontbreken volledig en het is eveneens niet duidelijk wat je allemaal al had geprobeerd om het probleem te verhelpen.

Gezien de manier hoe je tot nu toe van GoT gebruik maakt, raad ik je bij deze aan om de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte aandachtig door te nemen. Zodoende heb je een beter beeld van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten. Inzet en vooronderzoek dus ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.