Toen ik gisteren morgen een script begon te schrijven, stuitte ik plotseling op het probleem dat mijn $_POST variabelen niet meer werkten na het submitten van een form, dit werkte echter alleen niet bij case 'edit', bij de rest van het script wel.
Hij maakt precies van elke $_POST een $_GET. Wanneer ik global $HTTP_POST_VARS doe, en dan print_r dan krijg ik wel netjes een array met alle waarden erin. -zucht-
$_REQUEST doet het niet, $_POST ook niet, $_GET wel.
De source kan hier gevonden worden. Om het script te testen moet je deze url gebruiken.
Oh ja, misschien is het belangrijk te weten dat ik met phpversion 4.3.3 werk, op men webserver is het 4.3.4 en daar heb ik hetzelfde probleem. Ligt het misschien aan de php.ini settings? Register_globals staat natuurlijk off.
de form method="post" en de $_SERVER['REQUEST_METHOD'] is wel degelijk POST
wat doe ik fout? De manier waarop ik script mag dan in dat case 'edit': gedeelte wel raar zijn, maar ik denk dat het niet fout is en moet werken.
Alvast bedankt, ik hoop dat het allemaal een beetje duidelijk is.
Hij maakt precies van elke $_POST een $_GET. Wanneer ik global $HTTP_POST_VARS doe, en dan print_r dan krijg ik wel netjes een array met alle waarden erin. -zucht-
$_REQUEST doet het niet, $_POST ook niet, $_GET wel.
De source kan hier gevonden worden. Om het script te testen moet je deze url gebruiken.
Oh ja, misschien is het belangrijk te weten dat ik met phpversion 4.3.3 werk, op men webserver is het 4.3.4 en daar heb ik hetzelfde probleem. Ligt het misschien aan de php.ini settings? Register_globals staat natuurlijk off.
de form method="post" en de $_SERVER['REQUEST_METHOD'] is wel degelijk POST
wat doe ik fout? De manier waarop ik script mag dan in dat case 'edit': gedeelte wel raar zijn, maar ik denk dat het niet fout is en moet werken.
Alvast bedankt, ik hoop dat het allemaal een beetje duidelijk is.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2004 09:58 ]