Speelt hier nog een sterveling UT2003?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Ja, UT2003 gekocht, maar er is echt geen hond om mee te spelen. Mods waar al helemaal geen support voor is, maar alleen al "vanilla" UT2003 waar gewoon triest weinig mee gespeelt word.

Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/~burck010/host/aseut.JPG

Kijk dat nou. Alles wat UT2003 is, over de wereld gescanned met all servers onder de 300 ping. Echt schandalig, vooral als ik denk aan de goede oude fragtijd die ik had met UT. De server search van UT2003 zelf (gamespy) vind nog veel minder.
UT2K4 komt er bij mij niet in. Zal ik wel weer de enige zijn die het speelt. Natuurlijk is het spel wel "oud".... maar ja, dat is Halflife ook.
Volgens mij zitten ze allemaal te "Battlefielden", want die heeft een server lijst daar word je blauw van.

Erg teleurstellend. Dan ga ik me toch afvragen... doe ik nu iets fout ofzo? Zonde van m'n geld.

[ Voor 3% gewijzigd door HuggyB op 11-01-2004 03:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
der spelen nog genoeg mensen. Net nog ff potje instagib gedaan.

maar jah ook nog ff quake 2 en quake 3 en nog veel meer games online vanavond.

lol ben ook is een keer op zaterdag avond thuis. en da ga je allemaal verschillende spellen spelen. Onder genot van een lekker drankje en lekker muziekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Ik speel nog steeds ut2k3 :)

En ook via internet.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt .............. UT2003 wordt bijna helemaal niet meer gespeeld :( dit is al een hele tijd zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 00:56

makje

Professioneel prutser

Van wanneer is die pic? Om 3 uur 's nachts zijn er in Europa namelijk minder mensen online dan overdag...

[duh]Goh echt waar?? ja echt waar :+ [/duh]

edit:
dit vraag ik dus omdat ik alleen europese servers zie in dat lijstje van je

[ Voor 25% gewijzigd door makje op 11-01-2004 03:23 ]

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
of je hebt van die mafkezen wie s'nacht nog met de pc aan de gang zijn :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

B-BRAIN schreef op 11 januari 2004 @ 03:23:
of je hebt van die mafkezen wie s'nacht nog met de pc aan de gang zijn :9~
Dat zijn geen mafkezen :P meestal tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
nou ik zit wel op dit forum maar ik tweak nooit wat.

wil het wel maar ben altijd maar bang dat ik verkloot en dat het niet meer werkt.

Daar is me systeem beetje te duur voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 23:03
Het word idd minder gespeeld maar er zijn nog wel genoeg servers om gezellig te kunnn fraggen hoor :)
Ik denk/hoop dat bij UT2k4 de community weer een beetje een boost krijgt. Denk het wel want redelijk veel clans (waaronder wij) wachten erop.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat gewoon ut beetje afzakt maar er zijn ook wel een paar interesante mods voor te downloaden oa Deathball en zojuist is Red Orchestra verschenen in versie 1.2 en die ziet er gewoon heel erg goed uit.

http://www.unrealwarfarex.com/redorchestra/

En zo kun jeje gaming horizon weer verbreden :) .........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:37
Red Orchestra vind ik echt zo'n onzettende slechte mod. Het Kan qua grafix bijvoorbeeld niet tippen aan COD. Althans mijn mening. De AI loopt mar wat rond (in practice mode), de textures zijn op sommige stukken gewoon veel te fel en van lichtning hebben ze volgens mij ook nog niet gehoord. Ik dacht toen ik het downloade . joepie cod @ ut2k3 engine maar dat is het dus zeer zeker niet.. ..

jammer. het had zo mooi kunnen zijn

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
ik heb ut2003 vorige week voor 20 Euro bij bol.nl gekocht. De reden hiervoor was niet ut2003 zelf maar meer de mods (frag ops, sas en red orchestra). Bij deze mods zie je het aantal servers snel toenemen.

Ik geef de hoop nog niet op, al denk ik wel dat epic en atari iets meer tijd in ut2003 gestoken hadden als ze hadden geweten dat de populariteit van het spel (nu al) zo laag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben inmiddels gestopt met UT2K3 na bijna een jaar spelen.
Voor de lol installeerde ik UT Goty en was meteen weer verknocht aan het spel.
De 'flow' is veel beter dan die in UT2K3 en UT heeft een warme uitstraling.
Ook heb ik het gevoel dat er veel meer 'aktie beleving' is in UT dan in UT2K3.
Verder zijn er online veel meer servers en spelers te vinden in UT dan in UT2K3.
Kortom UT2K3 is naar mijn mening stervende. :'(
En eerlijk gezegd ben ik bang dat UT2004 niet veel meer succes zal hebben als zijn voorganger. De achterwaardse compatabiliteit, de double jumps, en de grote maps met de bijkomende verschrikkelijk systeem eisen geven me niet veel vertrouwen.
Natuurlijk ben ik benieuwd naar de nieuwe modes (Assault enz.) en de verhicles. Ik zal zeker de Demo proberen al deze uit is en daarna zie ik wel weer verder.
Op de officiele site (Unreal forums Atari) zie ik enkel nog maar weinig zinvolle discussies en het enigste wat echt leeft zij de zogenaamde map makers.

We wachten af tot UT2004 uitkomt en wie weet wordt het wel een hit, het is te hopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 23:13
Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 13:21:
Ik ben inmiddels gestopt met UT2K3 na bijna een jaar spelen.
Voor de lol installeerde ik UT Goty en was meteen weer verknocht aan het spel.
De 'flow' is veel beter dan die in UT2K3 en UT heeft een warme uitstraling.
Ook heb ik het gevoel dat er veel meer 'aktie beleving' is in UT dan in UT2K3.
Verder zijn er online veel meer servers en spelers te vinden in UT dan in UT2K3.
Kortom UT2K3 is naar mijn mening stervende. :'(
En eerlijk gezegd ben ik bang dat UT2004 niet veel meer succes zal hebben als zijn voorganger. De achterwaardse compatabiliteit, de double jumps, en de grote maps met de bijkomende verschrikkelijk systeem eisen geven me niet veel vertrouwen.
Natuurlijk ben ik benieuwd naar de nieuwe modes (Assault enz.) en de verhicles. Ik zal zeker de Demo proberen al deze uit is en daarna zie ik wel weer verder.
Op de officiele site (Unreal forums Atari) zie ik enkel nog maar weinig zinvolle discussies en het enigste wat echt leeft zij de zogenaamde map makers.

We wachten af tot UT2004 uitkomt en wie weet wordt het wel een hit, het is te hopen ;)
hmm, toen ik voor het laatst UT2k3 speelde was het anders nog druk genoeg. Dat was vlak voor het uitkomen van de unreal2 XMP demo. Misschien zijn meer mensen net als ik overgestapt op unreal2 XMP, daar is het best druk. En volgens mij was UT2K3 populair zat, het feit dat ze het 'uitmelken' met UT2K4 bewijst dat. Ik vond het in elk geval stukken beter dan UT.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:57

danplo

The Force is strong with me

Ik vond het voor 1 week leuk om te spelen daarna nooit meer gespeeld.
Ik heb daarvoor altijd tribes 2 gespeeld en deze vind ik toch echt 10x leuker en beter te spelen dan UT2003.
Ik ga opzeker niet de UT2004 kopen.
Ik wacht wel tot de Tribes 3 uit komt.
Als deze nog steeds dezelfde gameplay heeft dan Tribes 2 dan ben ik verkocht.
Heb echt spijt van deze aankoop gehad.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het mij vraagt is UT2k3 geflopt.

Het is an sich een goed spel, maar op een aantal punten minder dan UT. Dat is tenminste wat ik hoor van mensen die al een tijd UT hadden gespeeld. Stuk voor stuk waren ze teleurgesteld in UT2k3.
Als je alleen al kijkt hoeveel UT nog gespeeld wordt, dat is nauwelijks afgenomen. UT2k3 is vooral opgepikt door nieuwe gamers, of gamers die nog niet zo bekwaam waren in UT.

Persoonlijk speel ik geen van beide, het heeft mij een te hoog ADHD gehalte en ik houd ook niet van spacy shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Games zoals Battlefield en Call of Duty hebben een aanzienlijk aantal gamers uit de Quake/UT hoek weggetrokken als je het mij vraagt. UT2003 is eigenlijk alleen qua grafix een hele vooruitgang. Voor de rest niet echt schokkend ofzo.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 januari 2004 @ 01:49:
Als je het mij vraagt is UT2k3 geflopt.

Het is an sich een goed spel, maar op een aantal punten minder dan UT. Dat is tenminste wat ik hoor van mensen die al een tijd UT hadden gespeeld. Stuk voor stuk waren ze teleurgesteld in UT2k3.
Als je alleen al kijkt hoeveel UT nog gespeeld wordt, dat is nauwelijks afgenomen. UT2k3 is vooral opgepikt door nieuwe gamers, of gamers die nog niet zo bekwaam waren in UT.

Persoonlijk speel ik geen van beide, het heeft mij een te hoog ADHD gehalte en ik houd ook niet van spacy shit.
UT wordt niet zo gek veel meer gespeeld hoor. Er is altijd wel een leuke server te vinden, maar het is veel minder dan een jaar geleden. Wat UT2k3 betreft ben ik het met je eens. Ik vond de oude UT een stuk beter. De wapens bij 2k3 zijn kleiner en minder indrukwekkend en ik vind de levels van UT ook beter.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2004 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
silentsnow schreef op 12 januari 2004 @ 01:52:
Games zoals Battlefield en Call of Duty hebben een aanzienlijk aantal gamers uit de Quake/UT hoek weggetrokken als je het mij vraagt. UT2003 is eigenlijk alleen qua grafix een hele vooruitgang. Voor de rest niet echt schokkend ofzo.
true, althans.. dat stukje dat BF en CoD gamers wegtrekken van UT2k3.
Sinds CoD uit is speelt practisch heel dT (clan waar ik in zit) ook CoD..

Ik speel dan voornamelijk Instagib maar ik merk wel dat daar in ieder geval veel minder gespeeld word dan eerst. Iedereen wacht op UT2k4 met als resultaat dat de clans hun plaatsje op de ladder vast willen houden en geen risico wedstrijden meer spelen of puur op defence spelen om zo op nr 1 te blijven staan.

Publics zijn er nog wel genoeg te vinden (insta, maar vast ook wel nw).
Ok je zult er geen duizenden vinden maar toch genoeg voor een fun potje UT2k3 :)

@Der Vati,
Ik heb zelf ook vanaf t begin UT gespeeld en vind UT2k3 (op de levels na) een erg goed spel. De levels zijn helaas minder, teveel eyecandy te weinig flow.
hopelijk word dat bij UT2k4 beter.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet waar jij zoekt, maar ik zie meer dan genoeg servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 19:56:
Ik weet niet waar jij zoekt, maar ik zie meer dan genoeg servers.
Als ik het vergelijk met het aantal servers dat op een gegeven moment beschikbaar was toen ik nog UT speelde zijn dit er toch echt maar weinig...

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens op www.csports.net
Klik op game stats in het linker rijtje met links.
Je kunt daar zien hoeveel mensen er online zijn per game. Alle servers in de wereld worden meegeteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Wow UT2004 (aangezien alleen de demo nog maar uit is mogen we denk ik wel uitgaan van demo servers) staat nu al gewoon ver boven UT2003 welke overigens onder UT staat..

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

UT2003 heeft me nooit echt geboeid, ik zit op dit moment nog UT te spelen, vermaak me er prima mee. Ik zoek alleen nog een spongebob skin ervoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap echt het probleem niet...ik speel volop UT2k3, hoewel het spel mij wel tegenvalt en niet aan m'n verwachtingen voldeed. Toch vind ik genoeg servers om eens lekker op te raggen.... :) owke, UT is natuurlijk veel leuker met fatsoenlijke rag-artikelen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het nog, en nu eigenlijk sinds een paar dagen volop UT2k4 demo. UT2k4 gaat gespeeld worden, da's duidelijk.

Een grote reden dat UT2k3 geflopt is denk ik, zijn de echt bijna allemaal waardeloze DM-maps waarmee het spel op de markt kwam. Niet allemaal, maar wel veel. De meeste waren misschien niet helemaal troep, maar echt hoog niveau haalden weinig. ECHT Goeie maps waren Phobos-2 en Asbestos. Het spel barste van de bijna symmetrische DM-maps en dat moet je nu net NIET doen bij DM.

Het spel was geslaagd voor mij, doordat de CTF maps en BR maps wel bijna allemaal SUPER waren. Vooral Instagib waren ze lekker speelbaar, ikzelf heb zelfs een voorkeur voor Zoom Instagib, combineert twee leuke dingen, IG en Snipen :). DDOM was ook erg apart moet ik zeggen, alleen was DOM-1 beter.

Onslaught gaat het nieuwe spel echter verkopen, en nieuwe GOEIE DM maps denk ik. Assault zal ook best wel verkopen, maar ik vond dat in UT niet leuk, lijkt me nu ook niets. Ik heb denk ik al zo'n 15-20 uur gespeeld, en dan hebben we het over 1 frigging map!!!!! ONS-Torlan, de rest nauwelijks aangeraakt.

Wapens zijn beter in orde, spel voelt meer als een kruising tussen UT2k3 en UT .... alleen team kleuren mogen aangepast worden, uberhaupt spelers moeten beter gezien worden. Maar ik heb goeie hoop voor UT2k4. het schijnt ook beter te lopen, dus hoewel de systeemeisen zijn bijgesteld (oftewel, de vorige systeemeisen klopten voor geen meter), loopt het beter op je systeem dan UT2k4, althans, gemiddeld, zal altijd wel ergens iemand zijn die het niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op 11 januari 2004 @ 12:40:
Red Orchestra vind ik echt zo'n onzettende slechte mod. Het Kan qua grafix bijvoorbeeld niet tippen aan COD. Althans mijn mening. De AI loopt mar wat rond (in practice mode), de textures zijn op sommige stukken gewoon veel te fel en van lichtning hebben ze volgens mij ook nog niet gehoord. Ik dacht toen ik het downloade . joepie cod @ ut2k3 engine maar dat is het dus zeer zeker niet.. ..

jammer. het had zo mooi kunnen zijn
Tja, je zou Red Orchestra ook niet moeten vergelijken met Call of Duty. CoD = arcade shooter, RO is een realism shooter. Qua graphics, tsja what can I say, RO heeft naar mijn mening veel mooiere en bovenal realistischer player- en weapon-models. Allemaal naar real-life counterparts gemodeled :) Als je trilinaire filter aanzet zal je zien dat de textures ineens een stuk mooier worden ;)

Om een lang verhaal kort te maken; RO en CoD kan je niet vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nog altijd de Deatmatch op UT2k3, alleen er zijn maar weinig servers die de UT stats aan hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-09 22:54

Flapmo

and back is gigi!

UT2k3 heeft nooit een grote scene gehad, het is alleen nog beetje leuk spelen in clanverband en mix/pickup games. Ik zou zeggen: quakenet #mixed.ctf ofzo. Kijk daar eens, elke 10 min wel nieuw potje met 10 man enzo.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:48
Toen deze game uit kwam hoorde je aan alle kanten clans die van Quake 3 en andere games over zouden stappen naar UT2003. De meeste daarvan zijn inmiddels al weer terug bij hun oude game.

Na heb spelen van de UT2003 demo was ik erg enthousiast. Het had veel van de Quake feeling, en dat sprak me wel aan. Ik heb zelf dan ook het spel op de release date in huis gehaald. Ik heb het een week, misschien 2 weken gespeeld. Ook ik ben nu weer terug bij mijn oude spel, Quake 3. Heeeeel af en toe installeer ik UT2003 nog wel, maar dan meestal voor de mod Deathball. Verder doe ik er niks mee.

Iemand nog UT2k3 kopen? :P :Y)

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Laatst online: 01:14
Ben net begonnen met UT2K3, want voorheen kon m'n pc het niet zo goed draaien.
Nu wel en ik ben er zeer blij mee :D

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConQuestador
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:03
Wij hebben voor school een ut2003 mod gemaakt (en hadden een 8.5 als cijfer), en ik moet zeggen ziet er rete strak uit :)

http://www.xs4all.nl/~conquest/Rockymod%20Installer.zip

hier te downloaden voor de liefhebbers (is deathmatch game in auto's geworden, maar ERG leuk en ERG grappig), je moet alleen wel even ut2004 versie 2.2.2.5 ofzo hebben (de nieuwste) deze is te downloaden op

http://www.3dgamers.com/d...003-winpatch2225.exe.html

indicatie hoe het er uit ziet:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~conquest/website/images/screenshot4.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door ConQuestador op 24-02-2004 21:31 ]

Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConQuestador
damm vergeet ik helemaal de site te geven met screenshotjes.

Let op: site is nog niet geheel af, vandaar dat er hier en daar nog iets mist, maar je krijgt in ieder geval een leuke impressie:

http://www.xs4all.nl/~conquest/website/

Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
ConQuestador schreef op 24 februari 2004 @ 21:16:
Wij hebben voor school een ut2003 mod gemaakt (en hadden een 8.5 als cijfer), en ik moet zeggen ziet er rete strak uit :)

http://www.xs4all.nl/~conquest/Rockymod%20Installer.zip

hier te downloaden voor de liefhebbers (is deathmatch game in auto's geworden, maar ERG leuk en ERG grappig), je moet alleen wel even ut2004 versie 2.2.2.5 ofzo hebben (de nieuwste) deze is te downloaden op

http://www.3dgamers.com/d...003-winpatch2225.exe.html

indicatie hoe het er uit ziet:

[afbeelding]
Hoe weten jullie je cijfer al?
Kheb net op elo gekeken en m'n mail gechecked, maar kan niets vinden.
Dinsdag hing er ook nog niets op het bord of zo. Zijn jullie bij Tim langs geweest of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 12:35:
Misschien dat gewoon ut beetje afzakt maar er zijn ook wel een paar interesante mods voor te downloaden oa Deathball en zojuist is Red Orchestra verschenen in versie 1.2 en die ziet er gewoon heel erg goed uit.

http://www.unrealwarfarex.com/redorchestra/

En zo kun jeje gaming horizon weer verbreden :) .........
zoon coole mod dit!!!! laatst nog op lan gespeelt echt vet..

en UT2K3 wordt nog heel veel online gespeelt... of het ligt aan mij..
iig je moet eens naar lan party's gaan daar spelen ze heel veel UT2K3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:32
Ik speel geen ut2k3, ik had het spel asap gekocht
maarre ut2k4 word volgens mij wel weer een topgame

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 09:43
Instagib moet je ook spelen, daar zijn nog heel wat servers van en tis imo leuker dan vanilla UT2K3.

• ConQuestador
Freezer schreef op 25 februari 2004 @ 18:49:
[...]

Hoe weten jullie je cijfer al?
Kheb net op elo gekeken en m'n mail gechecked, maar kan niets vinden.
Dinsdag hing er ook nog niets op het bord of zo. Zijn jullie bij Tim langs geweest of zo?
:) een van ons had het inderdaad van Tim gehoord, maar wees getreurd. Wij hadden het hoogste cijfer :) dus een 8,5 zit er voor jullie niet in

>:) jammer jong

• Jan_V
ConQuestador schreef op 26 februari 2004 @ 20:49:
[...]

:) een van ons had het inderdaad van Tim gehoord, maar wees getreurd. Wij hadden het hoogste cijfer :) dus een 8,5 zit er voor jullie niet in

>:) jammer jong
Ik verwacht ook maar een 6-je of zo, iig net voldoende :'(
Maar waarom ik dat verwacht ga ik hier maar niet uitleggen, want je weet maar nooit wie er allemaal meeleest ;)

Jullie mod was ook het meest geslaagd. Jullie hadden iig nog models en meshes itt de rest.

• LordMithril
Als er nog mensen zijn die Ut2k3 boeit en een echte match willen zien.
dT vs Sureal UT2003 iCTF EuroCup IX live on UTV | open 213.202.254.100:7780
:)

Dus in je console intikken "open 213.202.254.100:7780" en genieten :)
Ze beginnen zo.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConQuestador
aangezien ik toch aan het spammen ben, voor school moesten we ook nog een level maken, hiervoor hebben we de st. bonifatiuskerk in leeuwarden nagemaakt, te downen op:

http://www.fileplanet.com/files/130000/137481.shtml?r=5

om te downloaden is er een wachtwoord nodig, maar aardig als wij zijn hebben we dat alvast geregeld:

email: dompraat@dompraat.nl
wachtwoord: dompraat

nog ff wat shotjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.dompraat.nl/images/kerkdump2001_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dompraat.nl/images/kerkdump2001_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dompraat.nl/images/kerkdump2001_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dompraat.nl/images/kerkdump2001_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.dompraat.nl/images/kerkdump2001_5.jpg

en voor meer info is er altijd nog: www.dompraat.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vroeger veel UT gespeelt, UT2003 heb ik ook een tijdje gespeeld maar ben er snel vanaf gestapt, en weer UT en Qauke3 gaan spelen, het speelt gewoon veel lekkerder.
Ik speel nu wel veel UT2004, maar dat is alleen door de onslaught mod, die is erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh wat een mooi level Conquestador :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De UT2003 scene (kwa spelers) is helaas ingezakt als een pudding. Ik heb het laatst nog een keer weer geinstalleerd maar kwam tot de zelfde conclusie als topicstarter. Dan maar weer lekker het battlefield op (wat ik zowiezo veel leuker vind).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1