[WC] Welke *compacte* kast voor WC setup?

Pagina: 1
Acties:

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:04
Op het ogenblik heb ik mijn WC setupje gevestigd in mijn Thermaltake III V1000a alleen vind ik hem te zwaar om mee te zuilen naar Lan-parties e.d. Vandaag vroeg iemand me of hij mijn kast voor de nieuwprijs (wat ik er voor betaald heb) hem over mag nemen. Ik vind dat natuurlijk hartstikke mooi alleen heb ik nog niet echt een alternatief gevonden.

Ik was net gelijk aan het zoeken geslagen op THG (die grote round-ups), GoT search, google naar fabrikanten enzo maar ik heb nix gevonden :'(

Hier op GoT vind ik alleen maar Bigtowers en ik ben juist op zoek naar een compact (super)midi tower. Het nadeel wat bijna elke kast heeft is zo'n achtelijk HD rekkje voor tig HD's die ik toch niet heb maar die je er niet uit kunt halen en dus ruimte verloren gaat.

Ik heb nu 4 5,25inch slots die bezet word door mijn resevoir/pomp (kheb zo'n complete nextcool set), mijn DVD speler en mijn baybus (standaard ding die er niet uit kan want er is nix dat er goed in staat (design)). En ik wil nu me writer weer een keer in me eigen kast zetten wat dus niet lukt.

Het liefste wil ik mijn resevoir/pomp geval en mijn radiator beneden zetten in mijn kast. En ik wil het liefste ook dat hij er nog een beetje uitziet (zwart of alu kleurig).

BTW die Chenbro ziet er wel gelikt uit misschien als ik dan mijn radiator bevestig op die achterste fanhole incl. de fan (zit hij dan eigenlijk voor het raampje :? ) en dan dat onderste HD rekje er uit schroef (volgens mij kan dat) en daar me pomp plaats zou dat kunnen of past dat niet :?

Heeft iemand misschien ideeën?

[ Voor 12% gewijzigd door XoReP op 11-01-2004 00:36 ]

• XoReP
Had ik al gezien maar ik vrees dat ik me radiator niet makkelijk kan plaatsen vanwege dat HD rekje :'( anders zou het een mooie kast voor me zijn :)

Dit is BTW me radiator:

Specificaties
-Materiaal: Koper
-Afmetingen: 133 x 155 x 30 mm.
-Aansluiting: 10 mm.

En dit me hele set:

- NextCool WTank Pomp & Reservoir
- NextCool GT3 CPU koelblok voor AMD/P3 of P4
- NextCool LT3 Vga & Chipset Blok
- Blackice Pro Radiator Black
- Nextcool CorrosieProtect WA3
- Dual ColdCathode Lights Blue
- Twee meter PVC slang 8 MM
- Enermax fan 120x120x25MM met fancontrol
- Klax Flowmeter
- Alle benodigde koppelstukjes, aansluitingen en bevestigingsmateriaal

[ Voor 45% gewijzigd door XoReP op 11-01-2004 00:43 ]

Verwijderd

Master Tweaker schreef op 11 januari 2004 @ 00:38:
[...]

Had ik al gezien maar ik vrees dat ik me radiator niet makkelijk kan plaatsen vanwege dat HD rekje :'( anders zou het een mooie kast voor me zijn :)
Ben je nou een tweaker of niet? Twiek dat ding er gewoon uit :7

Verwijderd

Ik heb mijn HD-rek uit mijn lian-li pc-61 gehaald waar nu ook mijn radiatoren zitten.
Dus misschien een leuke kast voor je?

• XoReP
Oeps vergeten te vertellen: Ik zaag liever niet in me kast ;)

BTW ik heb geen "verplichte" baybus meer dus ik kan natuurlijk mijn pomp gewoon in 2 slots houden dus nu hoef ik alleen nog maar een plekkie voor me rad te vinden.

[ Voor 58% gewijzigd door XoReP op 11-01-2004 00:54 ]

Verwijderd

Ik heb ook niet in mijn kast gezaagt, heb alleen 4 popnagels eruit geboord dus je kunt hem later er weer in terug plaatsen als je dat wilt.

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
ik heb zelf een ATC200 MX van coolermaster, en alles zit erin, alleen wel kleine radjes moeten gebruiken, maar voor een lan is ie ideaal.
en natuurlijk coolermaster kwaliteit :)

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
Heb zelf die kast van Chenbro, en dat hardeschijvenrekje kun je er makkelijk uitschroeven. 1 schroefje en je kunt het rek eruit trekken.

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

• XoReP
BvK P4 schreef op 11 januari 2004 @ 00:50:
Heb zelf die kast van Chenbro, en dat hardeschijvenrekje kun je er makkelijk uitschroeven. 1 schroefje en je kunt het rek eruit trekken.
Ik heb net aan dachtelijk naar die chenbro zitten kijken en begin de overweging richting die kast te maken :) kga wel nog ff kijke voor alternatiefen hoor want de windows vink bevoorbeeld wel wat magertjes i.v.m. me huidige ;)

Weet jij misschien hoeveel CM de hoogte is van de bodem tot het vaste rekje (dan weet ik of mijn ead daar onder past) ;)

[ Voor 12% gewijzigd door XoReP op 11-01-2004 00:58 ]

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 21:31

makje

Professioneel prutser

Als ik het goed begrijp dan heb jij dus voldoende aan eender welke kast met 4 5.25 inch sloten en plek voor een 120mm fan.

Dit omdat jij 2 5.25 sloten nodig hebt voor je reservoir/pomp en 2x een 5.25 slot voor je cd-rom en dvd brander CD-brander en DVD-speler.

Daarnaast kun je je reservoir dmv de 120mm fan vastmaken voor het gat voor de 120mm fan.

Dat er dan een niet-verwijderbaar rekje voor harde schijven voorin de kast hangt is dan toch geen enkel bezwaar? Je hebt er verder geen last van en je zou er dan eventueel nog meer schijven in kunnen gooien in de toekomst.

Als bovenstaande correct is dan zou je dus alle kasten met plek voor 120mm fans wel kunnen nemen, incl een pareltje als de Antec Sonata Piano black :)
edit:
alhoewel die Chenbro ook een mooie kast is hoor :>

[ Voor 8% gewijzigd door makje op 11-01-2004 01:13 ]

9800x3d

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
Heb zelf voor geen window gekozen omdat ik die standaard window ook een beetje brak vond.

Je hebt trouwens tussen de 12,5cm en 13cm ruimte voor je ead.

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-11-2025
ik heb mijne in een aopen h600b weten te proppen:
Het 'Post hier je kleine mods' Topic - Deel 5

Digital Media Junkie

• XoReP
Nou ik heb dus al een tijdje me Chenbro XPider en tijdje luchtkoeling gehad omdat ik dacht dat me WC niet paste. Uiteindelijk heb ik het rackje waar je kabel door kan gelijden eruit geschoven (kdacht dat ie gepopt zat) en nu past alles perfekt :Y)

Kzal nog wel ff pics posten al mensen geïntereseerd zijn :)

• Jeroentjen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-12-2025
makje schreef op 11 januari 2004 @ 01:10:

Als bovenstaande correct is dan zou je dus alle kasten met plek voor 120mm fans wel kunnen nemen, incl een pareltje als de Antec Sonata Piano black :)
edit:
alhoewel die Chenbro ook een mooie kast is hoor :>
Heeft iemand daar ervaring mee, met deze kasten. Want ik zit erover te denk om mijn setup in een Antec SLK3700BQE te bouwen. Maar waar stop ik dan de blackice II extreme?

Amd 4400+, Asus An8sli-deluxe, g-skill DDR 600, 4x Maxtor 300G in raid 0+1, Plextor 716SA, Sapphire 850XT, Samsung 172X, Logitech Z5300

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 12:34
ik heb de antec sonata mooie redelijk compacte kast met ruimte voor 2 12cm fans ed de 5rad kan je er makkelijk aande achterkant aan maken op de plek van de 12 cm fan

LinkedIn
BlackIntel

Pagina: 1