Toon posts:

Outlook express, Backup maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al meerdere topics gelezen maar deze werkt hier niet, het maken van een backup en dan ook alle mappen en mails behouden(maar ook de mappen). Het is vaak of de email adressen of de mails en er is niet echt een duidelijk beeld te vinden.

Ik heb hier een pc staan met een stuk of 50 mappen in outlook express daarbij iets van 400 contacten en een paar duizend mails.. hou krijg ik dit weer netjes terug als ik een nieuwe installatie doe?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

de export optie gebruiken om het als een pst file weg te schrijven, daarmee kun je iig alle mail wegschrijven, zelfde is er voor de adressen.

Verwijderd

Redelijk simpel,

Je gaat naar Outlook Express, dan ga je naar Options, en daar het tabblad Maintenance, onderaan staat een knop "Store Folder", als je daar op klikt krijg je de locatie van je email bestanden.

Even zoeken in verkenner, en voila, de directory kopieren, en later weer overschrijven als je opnieuw hebt geinstalleerd.

Het adresboek staat in: Application Data\Microsoft\Address Book

Succes

PS: Terw_Dan, dat geld alleen bij MS Outlook, niet bij Express

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2004 00:32 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-08 10:56

Turkish

zhé germans

X:\Documents and Settings\Xxxxx\Local Settings\Application Data\Identities\{XXXXXXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXXXXXXXXXX}\Microsoft\Outlook Express

je moet zelf de juiste dingen voor de 'X' vinden. Alles wat hierin staat opslaan en bij het terugzetten in een map genaamd "Outlook Express" zetten en dan importeren, zo klaar als een klontje :)

[ Voor 33% gewijzigd door Turkish op 11-01-2004 00:40 . Reden: Was layout vernueckend :P ]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt voor de snelle reply's, hier kan ik wel mee aan de gang!
Pagina: 1