c&c generals zero hour graphics problem

Pagina: 1
Acties:

• navyseal44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08-2025
Ik heb een graphics probleem met zero hour (zie screenshot) iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?

Wat ik al gedaan heb:
- laatste patch game gedownload
- laatste directx versei geinstalleerd
- laatste versie videokaart drivers geinstalleerd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ehoogesteger/pictures/prob%20gzh.jpg

Verwijderd

-> SPV

Zou je je screenshot ook iets willen resizen? Na 400+ posts zou je dat toch wel moeten weten

[Edit]
Bijna vergeten, wat zijn de specs van je systeem? (zie: Lees dit voor je een topic opent/een reply post!) :)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 23:22 ]

Verwijderd

tis niet helemaal duidelijk wat je probleem is, maar volgens mij zie je de helft van je units niet is het? Welke videokaart heb je? Want daar ligt het waarschijnlijk aan. Er zijn nl. een paar waar bekende problemen mee zijn.

DA King, Mark

• navyseal44
'k heb net mijn PC specs online gezien (zie ondertitel)

Weet dat er problemen met een aantal kaarten zijn, maar deze kaart staat er niet tussen...

En het probleem zijn idd mijn eigen units die ik niet zie.

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2025

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

hoe staat je particle cap in game en je texure reso bij options?

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• navyseal44
Staan allebei al op minimaal.

Heb ook alle andere video options al eens uitgeschakeld en het spel op 800 X 600 opgestart maar dat maakt allemaal niks uit.

Verwijderd

M`n pa heeft een Radeon 8500 en daar is ook altijd iets mee met dit spel. Je ziet de units nog wel, maar het gedeelte van de units wat aangeeft van welke side ze zijn, de kleur dus, knippert altijd. Het schijnt dus dat veel videokaarten uit de 7000 en 8000 series met dit soort problemen kampen.

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2025

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

navyseal44 schreef op 17 januari 2004 @ 17:48:
Staan allebei al op minimaal.

Heb ook alle andere video options al eens uitgeschakeld en het spel op 800 X 600 opgestart maar dat maakt allemaal niks uit.
gezien ze allebij op minimaal staan kan dit ook het probleem vormen. probeer je part cap en tex reso eens hoger te zetten. ongeveer halfvol allebij. of heb je dat al geprobeerd?

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• navyseal44
Mijn videokaart is een radeon 9000, dus het ligt niet aan de 7000 en 8000 serie.

En het gekke is dat op mijn 2e PCtje met een oude TNT2 kaart erin en op mijn laptop met een radeon mobility 7000 ik dat probleem niet heb. En die laatste kaart wordt niet eens ondersteunt...

• navyseal44
Ook al eens geprobeerd ja.

Allerlei weergave opties geprobeerd maar heeft allemaal geen zin.

Verwijderd

Zou je de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif kunnen gebruiken ipv steeds je topic kicken?
Pagina: 1