volumeregeling stuk????

Pagina: 1
Acties:

• Tresjertje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-03-2013
Mijn volumeregeling doet het niet meer en ik krijg hem ook niet meer aan de praat.

EL PC blijft maar mauwen over het installeren van de volumeregeling via het configuratiescherm en de optie <toevoegen windows onderdelen> maar daar staat ie helemaal niet bij. Ook heb ik via de Hellup iets gevonden over het opnieuw installeren van het bestand soundvol32.exe, maar daar wordt ik ook niet veel wijzer van aangezien dat bestand niet te vinden is, of ik moet iets vreselijk fout doen.

Ik kom er dus niet meer uit, en aangezien ik in de search wel gezocht heb op volumeregeling en XP, en dat ook niets opleverde, probeer ik het maar op deze manier.

Het geluid doet het overigens prima (SB live player 5.1 onder XP, maar alleen de volumeregeling is dus het grote euvel.

Thanx in Advance

Trasher

• Hephaistus
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06-2025
ik denk dat dit niet hier thuis hoort, correct me if i'm wrong

• Tresjertje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-03-2013
Hoezo, het gaat toch over audio??????

Het is welliswaar softwarematig, maar dan mag jij mij vertellen in welk forum het dan wel zou moeten.
Ik heb getwijfeld tussen het softwareforum en het audioforum, en gezien de strekking van de vragen in het softwareforum leek het mij handiger om het hier te plaatsen.
Mocht dit niet de bedoeling zijn, Jammer dan.
Ik heb liever gerichte antwoorden dan ZEIKPOSTS!!!!!!!

Slaínte

Trasher

Verwijderd

zoek met google het exe bestandje op dat erbij hoort en zet in je system32 map.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2004 22:50 ]

Verwijderd

Ik heb dit ook en weet nou niet hoe dit op telossen?

Iemand die me kan helpen ?

• Dragon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-06 10:04
Het bestand heet dan ook sndvol32.exe
Pagina: 1